Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 27 augusti 2007

Av Denise Julietta - 27 augusti 2007 13:13

Hejsan! sitter här och har tråkigt, så jag skriver några rader smörja :P vaknade för en timme sen och har inte orkat göra frukost än... börjar faktiskt på att bli hungrig nu.. men sitter ju och suger på en lakrits snus, gott :D hehe! idag börjar alla 1:or skolan, ska bli kul att se vad det är för några som börjar 1:an inne på altinska.. imorrn börjar vi, och ingen har någon aning om vart vi ska vara klockan 1 imorgon.. det står i respektive klassrum, men vart fan är vårat klassrum :S men det lär ju ordna sig om man går till altinska..


Snart ska jag nog på stan med mami, hoppas hon orkar :P hon visste inte om hon hann, men hon skulle gå ner och kolla om hon kunde ändra tvätt tiden.. nu ska jag köpa tröjorna jag kollat ut, så himmla fina! och så nytt ljudkort, äntligen! kanske en ny hårddisk till datorn också.. vi får se hur mycket jag är beredd på att lägga ut när jag väl är där...


Jag har tänkt på en sak, alla ni som snackar skit.. om folk vet att en tjej har legat med "många" killar, det där beror ju på hur man ser det, så tror dom tjejen har slapp fitta... men kom igen, vem tror ni har slappast fitta? tjejen som har pojkvän och blir dunkad en jävla massa gånger i veckan, eller tjejen som inte har kille, och kanske ligger med några olika, mer eller mindre ofta.. det är jävligt lätt att döma personer, och säga saker för att såra, men stämmer det verkligen alla gånger det folk säger? varför klagar man på folk som legat med många? är det verkligen så äckligt? eller är det så att man är avundsjuk för att man själv inte är lika erfaren?? och om det är äckligt? vad är det som är så äckligt? jag vet ingen som tycker det av religösa skäl.. så snälla, tänk efter en gång till innan ni går runt och snackar.. och låt folk tycka om och umgås med vem dom vill..


jag är väldigt glad över att en som jag känner skiter i vad folk säger om mig och har bildat sig en egen uppfattning, trots att folk har gjort allt för att vi inte ska umgås.. tänk om alla kunde vara som han :)

Av Denise Julietta - 27 augusti 2007 00:08

Hejsan! Tänkte försöka sammanfatta helgen..


I lördags vaknade jag runt 11, och typ en minut senare ringde min telefon, det va magnus som ville att jag skulle komma och hämta honom... så jag klev upp och käkade frukost och åkte till bredsand och hämtade honom.. eftersom jag inte hann fixa mig innan jag åkte så åkte vi hem till mig och jag fixade mig och sedan drog vi ner på stan.. vi gick på donken och magnus gick på systemet.. medans han va där så åkte jag hem för jag trodde jag hade glömt mobilen, men hemma hittade jag den i min handväska.. åkte till sibylla vid hedbergska och hämtade magnus och åkte sedan hem till mig i töva.. jag hämtade lite saker och så åkte vi hem till magnus.. där dushade jag, sminkade mig och började dricka cider.. vi satt ett tag vid datorn och kikade på filmer på youtube och jag käkade ris till middag.. sedan kom kim och hans tjej och hämtade oss och skjussade oss till rasåsgården.. där va inte så mycket folk, men vi drack lite och några spelade guitarr hero och biljard.. det ramlade in mer och mer folk ju mer klockan blev.. tommy och petra kom och vi satt och snackade med dom.. smakade shots av dom, vidrigt!! :P drack en massa go cider och hade trevligt.. tommy blev snabbt utnämd till kvällens bargäst.. haha! satt och snackade med en del personer nästan hela kvällen och hade trevligt :) vid 12 drog jag och magnus hem och gick och la oss.. jag började må dåligt, men han vart sugen på att dra tillbaka.. jag stannade hemma för jag hade inge smink på mig och ville inte visa mig så.. men jag vart så jävla less, för jag vart pigg igen... så jag gick till ange, barfota :P hon orkade inte komma ut för hon låg och sov, så jag gick bort till gården igen.. där hade det varit bråk och va fortfarande tjaffsigt när jag kom dit.. jag snackade med magnus och han fick mig att följa med in igen.. där satt vi och snackade med olle-bull, kvällens bartender och fullast på festen tror jag :P hehe, det va lite roligt.. sedan dansade vi lite och snackade mer med olle... vid halv 4 fick vi skjuss hem och magnus somnade som en stock och gick absolut inte att väcka igen.. jag la in bilderna från kameran och käkade lite innan jag gick och la mig och somnade..


Vaknade imorse vid 12 tror jag och låg kvar och myste ett tag, trodde ett tag att jag skulle åka på en redig baksmälla, men det försvann när jag klev upp... vi käkade frukost och åkte till magnus och hämtade hans lillasysters moppe och åkte till birsta.. vi kollade efter en jacka åt magnus och lite på andra kläder.. han hittade ingen jacka men köpte en tröja.. sedan käkade vi på kina restaurangen i birsta innan vi åkte till tjompas i tunadal en snabbis och hämtade magnus väska och sedan hem till mig.. där kollade vi lite på bilder och fikade med pappa och kerstin innan vi åkte till magnus, typ 200 meter ifrån mig dog hans moppe och han fick rulla hem den till mig och ställa den i garaget och sedan åkte vi min moppe till honom.. vi kollade på the dudsons, en gång till, men den här gången såg vi extra materialet :P hehe! sedan så åkte jag hem, det va riktigt kallt.. hade på mig 3 tjock tröjor och frös som en gris endå... tappade känseln i handen :( när jag kom hem så satte jag mig här och kollade på csi på tv:n och skrev det här i pausen.. nu är csi slut och jag ska nog gå och lägga mig, blir antingen en film eller tv nu.. imorrn ska jag försöka komma ner till stan och köpa ett nytt ljudkort till min dator så jag kan koppla in alla högtalarna, känns lite surt att man har sourround och inte kan koppla in alla.. redan lagt ner 800:- på ljudet, undra vart det slutar.. men det är det fan värt..


Godnatt/ DeniseN

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards