Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg under december 2009

Av Denise Julietta - 3 december 2009 17:30

Hejsan! Nu sitter jag i töva och eldar igång i braskamin och i bastum samtidigt, så medans jag väntar på värme så tänkte jag underhålla er med några rader.


Den här veckan har jag tagit körkort, hurra till mig! :D Lyckades klara teoriprovet med ALLA RÄTT! Sedan klarade jag uppkörningen igår också, wiho vad jag är glad :) Igår åkte jag till morfar på sjukhuset och hälsade på såfort mamma hade skjussat hem mig för att hämta bilen. Jag hoppas hans operation går bra nästa vecka! Efter det åkte jag ner till min älskling i gnarp och gjorde gomiddag åt oss. Risoni kokat i lök och hönsbuljong och köttfärsbiffar med vitlök och chili, gott som tusan.


Mycket mer har inte hänt i veckan, Kenzo har varit med mig i gnarp inatt. Han var så olycklig att han inte fick plats i soffan så jag bäddade i sängen så han fick ligga där, sen var han duktig och sov på soffan hela natten. Men imorse när stefan klev upp fick han somna om med mig i sängen, och gud vad man sover gott med en hund brevid sig! :) Måste få stefan att inse det ;)


Nu ska jag undersöka vart den konstiga lukten kommer ifrån, sen ska jag tvätta håret och sätta mig i bastun och göra hår inpackning. See ya!


http://denisejulietta.doggyblogg.se

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards