Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Direktlänk till inlägg 25 oktober 2009

Söndag

Av Denise Julietta - 25 oktober 2009 10:50

Hejsan!! Alexandra har fortfarande inte vaknat så jag får väl blogga ett litet inlägg för att fördriva tiden då.


Sitter just nu och lyssnar på HIM och saknar mitt hjärta! Gud vad jag har haft svårt att sova inatt, jag sover hellre med stefan och blir sjukt irriterad på våra slagsmål om täcket som vi brukar ha i sömnen, än att sover ensam med allt täcke för mig själv. Men ska ta ner ett täcke dit så jag kan få en enda natts ostörd nattsömn förhoppningsvis.


Eftersom jag som vanligt var uppe med tuppen idag så har jag hunnit planera storbak och storkok jag ska göra imorgon. Det ska bli morotslimpor, rågbröd, köttfärssoppa och köttbullar. Jag skulle vilja göra mer matlådor men jag kommer inte på vad jag ska göra. Iofs så har jag en kycklinggryta och en kasslergryta i huvudet, men det ska jag nog göra när jag kommer ner till älsklingen igen. Just ja, jag har ju lovat ecka en receptbok, jag måste kanske ta och skriva den också.


Det är tänkt att vi ska åka ut på birsta idag, och alex ringde precis nu, så nu ska jag gå och göra mig iordning. Jag ska försöka hålla i pengarna, men eftersom jag har bestämt att jag och stefan ska få en mysig jul (ingen av oss tyker om julen) så måste jag köpa lite saker. En julgransfot, juldukar, julgranspynt osv måste inköpas! Jag har hittat en jättefin gran som jag ska ha i alla fall, nästan vid huset så jag slipper släpa den så långt. Fast i och för sig så behöver jag bara säga "hjärtat.... kan du hjälpa mig?" så får jag hjälp med vad jag vill :) Han är bäst min man!


Nu måste jag skynda mig!!!!!! Ciao!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise Julietta - 5 april 2010 18:03

Hej! Nu är jag tillbaka i bloggsfären! På ny adress dock:   http://denisejulietta.blogspot.com   Välkommen! ...

Av Denise Julietta - 3 december 2009 17:30

Hejsan! Nu sitter jag i töva och eldar igång i braskamin och i bastum samtidigt, så medans jag väntar på värme så tänkte jag underhålla er med några rader.   Den här veckan har jag tagit körkort, hurra till mig! :D Lyckades klara teoriprovet med ...

Av Denise Julietta - 30 november 2009 11:28

Hejsan! Jag är hemma hos mamma igen då för idag har jag haft teoriprov, vad hade jag att vara nervös över? Jag fick alla rätt! :D Cim skrev samtidigt som mig och hon klarade det också. Nu är det uppkörning på onsdag som återstår, och jag hoppas så in...

Av Denise Julietta - 24 november 2009 22:59

Hejsan! Jag tror jag orkar med ett inlägg här också innan jag går och knoppar. Doggybloggen lyckades få all min uppmärksamhet idag, men det vart ett yrt inlägg med samma saker som jag skrev sist, hmm.. Det jag hade tänkt skriva om däremot, det glömde...

Av Denise Julietta - 18 november 2009 18:32

Hejsan! Som vanligt är jag på besök hos mor när jag uppdaterar här. Väntar på tåget som går typ 20 över 8 til gnarp. Fan vad jag längtar efter pengar så jag kan köpa mig en dator och skaffa internet. Det är i alla fall prio ett i våra storartade plan...

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards