Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 2 augusti 2007

Av Denise Julietta - 2 augusti 2007 19:02

Nu har jag gjort en ny blogg, den gammla sket jag i efter en vecka typ, vi får väl se hur det går den här gången..

Eftersom det va så länge sedan sist jag överhuvudtaget så drar jag vad som hänt den senaste veckan i alla fall.. Helgen orkar jag inte berätta så mycket om, vi satt hos mig och rökte vattenpipa och hade trevlans!

Måndag: Dags för jobb igen. Klev upp typ halv 7 och stack till jobbet, lika tråkigt som vanligt. Och han jag jobbar med gör det inte direkt roligare heller, han säger inget den torrbollen!! Efter jobbet drog jag hem och dushade och käkade innan jag ringde sebbe som vi hade bestämt. Åkte till östermalm och hämade honom, första gången jag såg honom på typ 2 år.. Han va sig lik, lika SNYGG :D sedan drog vi till bergsåker och träffade emma, ange och emelie.. där hände inte mycket och sebbe va hungrig så vi drog till donken och käkade.. Hade roligt åt folk, allra helst den där pryda gubben som såg överlycklig ut över att käka på donken :P När vi käkat klart så drog vi hem till sebbe och kollade på TV och snackade med hans pappa.. Han kännde igen mig fast han inte sett mig på 2-3 år :P Hehe. vid 11 kanske drog jag hem..

Tisdag: Jobbade igen, lika tärt som vanligt!! Efter jobbet drog jag hem och dushade sedan åkte jag ner på stan och tog en fika med mattias.. inte träffat han på fleeera år! Trevlans. Efter det ringde jag sebbe och åkte upp till honom, vi kollade på simsons och familygay och sedan kom hans pappa med pizza.. dom käkade och sedan gick jag och sebbe ut och kollade läget lite, snackade tatueringar :D har kommit på en till jag ska göra.. Cadillac så klart ;) Undra bara vart man ska göra den... När vi kom hem igen så åkte jag hem..

Onsdag: Jobbade och slet, jävla fittjobb!! Efter jobbet drog jag hem och dushade och käkade och ringde sebbe.. jag skulle komma och hämta honom för han hittar inte hit.. vi drog ner på stan en sväng och kollade läget, men där va det dött så vi åkte hem och kollade på film istället.. Deja Vú, den va SKITBRA!! Sedan vart det pinsamt :O haha!! jävla klantarsle!! Vid 11 kanske skjussade jag hem honom och åkte hem, la upp lite bilder och somnade..

Torsdag: Idag alltså.. har jobbat, har varit så jävla jobbigt, eller, det gick bra fram till lunch. Men efter, herregud, orkade inte ens sopa, va så jävla trött.. höll på att somna sittande på en bänk :P Drog hem tidigare, som vanligt, och satte mig här och softade.. Har inte gjort ngt efter jag kom hem eftersom inte sebbe svarar i telefon... vet inte om jag ens orkar göra ngt.. kanske ska dra igång en rulle och softa, kan behövas :S

Nästa vecka åker jag och mamma till STHLM :D ska bli så jävla nice, bo på hotell och shoppa :D Och så kanske det bli london i vinter sa mamma :D som sagt, det har brunnit för henne! HAHA :D Jag har inte varit utomlands ngn gång :O Norge räknas inte eftersom det har tillhört sverige :P

Kolla bilddagboken :) denisejulietta

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards