Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 23 augusti 2007

Av Denise Julietta - 23 augusti 2007 12:31

Hur bor du: Hus med pappa och lägenhet md mammaBrukar du komma i tid: Kommer typ aldrig försent
Vad hade du i din mun senast: Saliv? Annars sockerdricka 

Har du bra kondition: Inte direkt

Hur lång är du: Lite mer än 1.60 tror jag

Hur känner du dig just nu: Helt slut av värmen
Vanligaste färg på dina kläder: Blå (jeans) annars svart

Kan du laga mat: Ja, det är väl meningen så..
Vad jobbar du med/pluggar du: Hotell och Resturang.
Vad har du på dig just nu: Blå träningsoverallsbyxor och en grå tröja
Har du någon fobi: Spya, klarar inte av det!
Hade du en bra kväll igår: Nä, så jävla tråkig, men en del bra filmer i alla fall :)
Vilket är ditt senaste inköp: Godis :P

Din favoritdryck på morgonen: O'boy eller juice

Vilken tid gick du upp idag: ingen aning, runt 11 tror jag

Var fick du dina senaste pengar ifrån: Jobbet
Har du sovit i din egen säng inatt: MM...
Vad hade du sönder senast: Ingen aning
Senaste alkoholintag: I tisdags, 3 cider
Har du haft mörkt hår: Mm, kolsvart

Vem snackade du med senast: Alicia

Stjärntecken: Vädur

Varm favoritdricka: Te

Favoritdricka när du är riktigt törstig: Kall cider eller iste

Alkoholhaltig favoritdricka: Cider och bacardi

När gjorde du senast något riktigt dumt: Det måste ha varit i lördags på fyllen..

När hånglade du senast: I tisdags, eller onsdag morgon, vet inte..

Saknar du någon just nu: Mm, alltid
Gillar du dokumentärer: Ibland, beror på vad dom handlar om..

När fikade du senast: Igårkväll

Vad ska man göra för att få dig irriterad: Jävlas..

Snyggast just nu: Stickade tröjor, myyyys!

Katter är:  Jobbiga, i alla fall mina!

Någon jag stör mig på: För många för att orka skriva, och skriver man blir det ett jävla liv!!

Är du dödligt kär: Nä, men förälskad..

Intressen: Vara med kompisar, filmer och musik..
Vad gör du just nu: Lyssnar på musik och skriver det här..
Senaste person du kramade: Magnus

Senaste person du ringde: Ange
Senaste person som ringde dig: Magnus
Hur många speglar finns i det rum du är i: En som man har i handen..

När var du i en affär senast: Igår..

Vad drack du senast: Sockerdricka
Har du stadigt sällskap: Nä..
Vill du ha barn: Nja.. vet inte

Längtar du till din nästa födelsedag: Nja.. inge spec

Har rakat dina ben någon gång: Ja?
Är du sugen på något nu: Mm, snus!!! och jag ska åka och hämta den när jag är klar här.. lyckades glömma den i töva :S
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: None, dricker aldrig kaffe

Använder du hudkräm: Jepp

Byter du kanal under reklampauser, går du därifrån eller sitter du kvar vid TV:n: Beror väl på.. kollar sällan på tv.. oftast sitter jag vid datorn och kollar samtidigt..

Har du någon gång gjort något olagligt som resulterade i att brandkåren fick rycka ut: ehh, nää?

Attraheras du av män med skägg: nää :p men jag tycker maggan är söt i sina pollisar :P

Micro-pop eller poppa själv: popcornen blir brända i våran micro, så det blir på spisen..
Fredrik Lindström, Henrik Schyffert eller Kristian Luuk: Ingen av dom..
Vad ska man göra i en dusch: Duscha?
Hångel:  What??

Hur märker man av din charm: Jag skrattar rätt mycket, men jag är inte charmig för det..

Brukar du baka: Sällan men..

Röstade du i det senaste valet: Nope

Är du nöjd med ditt liv som det är nu: nästan

Är du mytoman: Nej.. drar bara vita lögner ibland.
När åt du senast: igår, förutom ngn riskaka nyss..

Vilken låt lyssnade du senast på: Punk Rockerz-punkrocker, skitlåt

Har någon annan sovit i din säng inatt: Nä..

Vad tycker du är fint: Många saker

Vad tycker du är äckligt: Många saker..

Vem fick du senast sms från: Ange
Har du pengar på mobilen: Ja..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards