Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 8 augusti 2007

Av Denise Julietta - 8 augusti 2007 23:24

Om några timmar så går bussen till stockholm.. kommer hem på lördagkväll, missar alltså en helg i sundsvall.. men vad gör det när man ska till stockholm med mamma? :) hon är så söt ibland min mamma, när hon inte surar :P då är hon en kärring!! haha! lär ju inte komma nå blogginlägg där nere, kanske om det finns dator på hotellet, men watta fuck! hoppas ni har bättre saker för er än att snoka min blogg! :P jag skriver för att det är kul att skriva, inte för att ni ska läsa, bara så ni vet :D


Haft en trevlig kväll i alla fall.. kollat på film med sebbe.. imorrn åker han hem och ska inte vara här nere nå mer :( haft en trevlig tid med dig vännen! som alltid ;) hoppas han kommer ner nå mer snart, han sa att jag skulle komma dit, men aldrig mer i mitt liv!!! aldrig mer östersund :P eller, kanske.. för att vara med dig där du känner alla och jag ingen :P du har nog roligare vänner som vill hitta på någonting.. :) We'll meet again, I promise!


Cya! <3

Av Denise Julietta - 8 augusti 2007 18:11

Fitta vad nöjd jag blev nyss! :D nu behöver jag inte oroa mig..


Varför känns allting så bra? borde det göra det?

It don't make any differnce to me <3

Av Denise Julietta - 8 augusti 2007 10:54

Du måste fatta beslut, våga säga till, tänka till, säga ifrån.


Ja, som sagt allt jag skrev igårkväll försvann för jag råkade komma åt pekbordet när jag skrev... jävla skit, det stog en del bra saker där som jag inte kommer ihåg längre... :/ illa! Jaja, i vilket fall, igår när jag hade bloggat åkte jag ner på jobbet igen, vi tog det rätt lugnt, gjorde klart och gick hem när vi va klara, en aning för tidigt, men vad ska man göra? ska man sitta och häcka eller :S yepp! och när jag kom hem käkade jag middag, packade badkläderna och satt vid datorn ett tag och vart väldigt arg och besviken, I know why, jag tänker inte sjunka till den nivån att jag skriver det i min blogg, det har du redan gjort.. alla lär väl läsa det där och det är väl du nöjd över? när jag äntligen kom iväg härifrån så åkte jag till östermalm och hämtade sebbe och sedan åkte vi till hulitjärn.. satt där och solade ett tag innan jag åkte ner till vägen och hämtade lai som åkte buss.. när vi kom upp igen så badade vi, jag va först i, som vanligt! haha! jävla chickens! sebbe badade inte ens, han skyllde på att han hade så ont i sin arm och inte kunde simma :P bara för att jävlas jagade jag honom runt hela badplatsen och gav han en blöt kram :P träffade på ett par med en fox-terrier där som jag snackade lite, den va så lik min billy så jag vart nyfiken på om dom hade nå släktband, tyvär kunde ägarna inte stammen på honom, så jag lär nog aldrig få veta.. :/ hon va från bodils i alla fall, hon va riktigt fin!! och så snackade jag lite i telefon med petter, frågade om jag hade skämmt ut mig på gf, och det hade jag tydligen :P haha!! jag va inte så redigt dragen då kanske?? haha! när vi bestämde oss för att vi hade badat klar så skjussade jag ner lai till bussen och så åkte jag upp och hämtade sebbe igen.. vi drog på spar och köpte snus och godis och sedan drog vi upp mot granloholm för vi skulle till utkikstornet.. men på vägen dit åkte vi förbi uppsalavägen och jag kom på att jag skulle ringa och höra om ante va hemma så man kunde säga hej, visst det va han så han kom ut... ett hej blev ca.1½ timme :P hehe! sebbe och han snackade på som tusan ;) det är kul att man kan träffa han ibland och snacka, vill inte vara ovänn med någon som betydde så mycket för mig en gång i tiden, visst vi har gått vidare med våra liv, men för det behöver man inte sudda ut det som varit.. vid halv 11 åkte vi hem för både jag och sebbe skulle upp och jobba dagen efter.. jag skjussade hem han och sa hej då.. när jag kom hem så gick jag och la mig och kollade på CSI och somnade i pausen, ovanligt? :P hehe!


Imorse va det fittigt jobbigt att kliva upp! Men det gick.. när jag kom till jobbet så la jag mig på en bänk, jag tror jag somnade :S hur fan kan man somna på jobbet, ute, på en bänk :S haha! och naturligtvis kom ju min arbetsledare och kollade till oss! :@ jag drog till med att jag hade ont i huvve och la mig ner några minuter, undra om han trodde mig? haha! jag brukar inte göra så, typiskt att han kom när man gjorde det :P han gav oss nytt arbete så vi satte igång med det och då kom solen :D då blev det till att dra av sig tröjorna och jobba i bikini, jag börjar få lite färg nu i alla fall :D niice, men ser ju ut som en kräfta, kommer ju vara riktigt snyggt om man ska ha klänning eller så nere i sthlm, åker dit imorrn!! :D:D äntligen! ska bli så jävla skönt att komma bort och slippa tänka på sundsvall! bara jag och mamma, hehe! jag vet inte vilken dag vi kommer hem, tror det är på lördag.. sen är det bara en vecka så är det selånger, hoppas man får träffa en person som jag oftast bara ser på selånger.. saknar dig, nu vet jag mer om hur du har det, jag tycker det är så synd, för du är en fin kille! varför förstör du så för dig själv? jag känner på ett annat sätt än dom flesta andra, tänk om du alltid va så som du va mot mig på den tiden vi umgicks :) jag ska ge dig en bamsekram när jag ser dig! och jag vet att jag kommer få en riktig bamsekram tillbaka, som förra året ;) bara du som kan krama så.. om vissa personer bara visste om att vi känner varandra, då skulle jag bli strypt :P jaja!! men nu blev det för mycket om dig! 


Ikväll ville sebbe att vi skulle göra något.. jag ska packa och sen får vi se vad klockan är, men så klart har jag tid att hitta på något i alla fall.. är det fint väder ska jag fan få i han i vattnet idag!! :D hehe!


Hej då mina vänner, och folk som bara är nyfikna som läser för att ha reda på vad jag gör på dagarna.. :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards