Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Direktlänk till inlägg 8 november 2009

En lång uppdatering

Av Denise Julietta - 8 november 2009 00:02

Hejsan! Här igen, det va ju i alla fall "bara" en och en halv vecka sedan sist ;)


Är hemma nu för att jag har jobbat idag, ska jobba till veckan och köra massa bil och har halkbanan på onsdag. Eller, hemma och hemma vet jag inte. Numera ser jag gnarp som hemma, hemma hos mamma eller pappa är bara hemma av gammal vana. Jag hatar sundsvall, jag ska flytta till västkusten när stefano säljer huset till berra, hehe! Men tills vidare bor jag hos stefan i hans lilla, gulliga hus. Och den 14 december flyttar en liten kille hem till oss om allt går som det ska, jag hoppas och längtar ihjäl mig!


Förra helgen så blev det spontan fest i myskläder hemma, jag och stefan skulle se på film och äta tacos men det blev 4 pers till och kortspelskväll. Så på lördagen när vi hade planerat fest så blev det bara han och jag istället, vi delade på en flaska champagne och hade det mysigt. I veckan har vi flängt runt som dårar, med 2 dagar i huddik och en dag i sundsvall. I onsdags så vart det utgång för mig med rebecka, martina och martina, snacka om en riktigt rolig kväll. Förfestade hos martina och sedan drog vi på bockarna. Träffade på 3 pers jag känner, hur stora är oddsen i huddik liksom? Visserligen en gnarpsbo, men 2 pers från sundsvall, inte bra! Vid 2-tiden stog min älskling och väntade utanför, då blev det lite mat på statoil innan vi åkte hem till gnarp. Martina vart hes och kunde varken säga liten pitt eller håll käften och jag kunde inte hålla mig för skratt! När vi precis skulle åka in på gården hemma så ringde ecka så vi fick vända och åka tillbaka till huddik, kl. 5 på morgonen kom vi i säng äntligen.


Va in på oscars i torsdags och pratade med köksmästaren och bestämde att jag skulle börja jobba idag. Efter vi hade varit där så åkte vi hem till pappa och åt middag, ska bo i töva i december när pappa och kerstin är i Indien, det blir perfekt eftersom det kommer ta ett tag innan valpen kan gå i trappor och det är ju en jättebrant trappa i stefans hus. Igår så skulle stefan skjussa hem mig så vi ringde och hörde med berra om han ville hänga med till sundsvall och spela biljard, och det ville både han och fia. Vi åkte först och lämnade igen london eftersom vi inte kan vara hundvakt nå längre nu när jag börjar jobba och så vill vi ladda om för valpen, och sen åkte vi ner till downtown. Det gick inte alls lika bra som det brukar, men jag va så trött också.


Nu känner jag att ögonlocken börjar få ett eget liv så jag måste väl gå och lägga mig nu då. Jag lovar bättre uppdatering nu framöver eftersom jag kommer vara lite mer i sundsvall och när jag får lön ska jag köpa ny dator och mobilt bredband. Men tills vidare, krama din älskling och glöm inte att berätta hur mycket han/hon betyder, alla vill veta att man är omtyckt! Love!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise Julietta - 5 april 2010 18:03

Hej! Nu är jag tillbaka i bloggsfären! På ny adress dock:   http://denisejulietta.blogspot.com   Välkommen! ...

Av Denise Julietta - 3 december 2009 17:30

Hejsan! Nu sitter jag i töva och eldar igång i braskamin och i bastum samtidigt, så medans jag väntar på värme så tänkte jag underhålla er med några rader.   Den här veckan har jag tagit körkort, hurra till mig! :D Lyckades klara teoriprovet med ...

Av Denise Julietta - 30 november 2009 11:28

Hejsan! Jag är hemma hos mamma igen då för idag har jag haft teoriprov, vad hade jag att vara nervös över? Jag fick alla rätt! :D Cim skrev samtidigt som mig och hon klarade det också. Nu är det uppkörning på onsdag som återstår, och jag hoppas så in...

Av Denise Julietta - 24 november 2009 22:59

Hejsan! Jag tror jag orkar med ett inlägg här också innan jag går och knoppar. Doggybloggen lyckades få all min uppmärksamhet idag, men det vart ett yrt inlägg med samma saker som jag skrev sist, hmm.. Det jag hade tänkt skriva om däremot, det glömde...

Av Denise Julietta - 18 november 2009 18:32

Hejsan! Som vanligt är jag på besök hos mor när jag uppdaterar här. Väntar på tåget som går typ 20 över 8 til gnarp. Fan vad jag längtar efter pengar så jag kan köpa mig en dator och skaffa internet. Det är i alla fall prio ett i våra storartade plan...

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards