Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 30 augusti 2007

Av Denise Julietta - 30 augusti 2007 14:00

Hejsan!


Dagen började med att jag sov alledes för länge och hann inte sminka mig eller äta frukost, sällan man ska vara tidsoptimist på morgonen! HAHA! Stressade som fan för att hinna eftersom jag lovat att möta kicki klockan 8 på navet.. väl nere så träffade jag henne och robin och gick upp till naturum, vi hittade vårat klassrum på en gång, det va inte så svårt, det va en rätt liten byggnad.. OCH GUD VAD KUL ATT JAG HADE LÄRAREN I 7-8.. inte! han hade tydligen lessnat på att jobba med samma sak och bytt skola, varför skulle han ha just våran klass!? lektionen gick rätt fort endå. satt och flummade hela tiden :P efter det så skulle vi ha estetisk verksamhet så vi gick till åkersvik.. jag fick massage på axlarna av daniel, det va nice :) sedan så skulle vi ha lektionen, jag tror alla i min klass satt och fnittrade halva lektionen :P dom från B satt och kollade surt åt oss hela tiden :P undra varför?! :P haha! jag ritade av jerry 2 ggr och robin en gång.. vart rätt nöjd med vänsterhands porträttet, men det såg inte ut som jerry :P fick fetaste migränen och va tvungen att gå hem och läraren vart skitsur! jävla kärring! när jag ringde till mamma vart hon sur för att läraren inte trodde på mig och skulle ringa henne :P haha! hon tycker verkligen om att skälla på folk! jag är så lik henne! efter det gick jag ner på ubway och köpte lunch och tog bussen hem och käkade och snackade med mamma.. sedan drog hon ner på stan och jag satt vid datorn innan jag också åkte ner och köpte hårfärg och snackade lite med ante i telefon.. åkte hem och syrran kom och plockade upp mig och vi åkte hem till henne, fikade, kollade på nya djuren och färgade håret innan jag åkte hem igen med farmor.. sedan dess har jag hunnit bli FETT LESS!!!!!!!!!! jag verkligen HATAR dig!!! kan du inte bara försvinna ur mitt liv och låta mig vara ifred! tror du att du gör henne lycklig, det tror inte jag, för du ställer bara till med bråk HELA tiden och är en jävla egoist! DRA ÅT HELVETE! ska åka snart så jag slipper se han! ska sova hos magnus i natt :D skönt, vill inte vara hemma hos mig på nåt av ställena för tillfället.. jag verkar inte vara en bra person i någons ögon.. men fuck er! jag ska visa att jag kommer bli så mycket bättre, och den dagen kommer jag fullständigt skita i att hålla kontakten, duger jag inte nu, så kommer inte ni duga när jag är äldre heller..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards