Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 18 augusti 2007

Av Denise Julietta - 18 augusti 2007 15:12

Hejsan!!


Igår när jag hade skrivit så tog jag ett bad, sminkade mig och fixade håret och drack ett par cider.. när jag va klar så åkte jag ner till stan och mötte ange och fia.. vi åkte till bergsåker och mötte sandra och micka och drog upp till skolan och drack lite.. maggan kom dit och gjorde oss sällskap.. efter ett tag drog vi ner mot marknaden, jag och magnus tappade bort dom andra och gick en bit och träffade micke, jim och perra.. satte oss i öltältet och hade almänt trevlans... snyggast va ju vi som hällde upp cider och öl under bordet och satt och drack där inne :P jag va verkligen tvungen att pissa så jag gick och snackade med vakterna om jag skulle få komma in igen utan legg om jag gick ut, men det fick jag inte.. så jag gick tillbaka och satte mig, då hade snutjävlarna tagit min väska med cidrarna!!:@ tokig blev jag så jag ringde maggan och jag och alexandra sprang ner till skogen och pissade, kunde verkligen inte hålla mig längre.. sedan träffade jag sandra och micka och va med dom ett tag och alex försvann för hon skulle vara med fredrik.. såg en person jag inte ville se och drog bort från tivolit, försökte pruta på en piercing, men det gick inge bra.. :( magnus ringde så jag dtog och träffade honom, satt vid en parkering och va allmänt full.. sedan drog vi upp dit det va nå folk, där träffade jag jens, en kompis till brorshan som jag inte träffat på flera år.. va trevlans! :) jag mådde typ skit för jag hade så jävla ont i huvve, men det fick funka.. vid 12 så drog vi till söderlunds och så kom magnus mamma och hämtade oss och skjussade oss till mig.. vi gick och la oss, men så ringde andreas och sa att magnus skulle komma dit på efterfest, så jag följde med dit... knäckte tomas när han kom med spydiga kommentarer, och det är ju sällan?? haha!! satt där ett tag och drack en öl och smakade lite whiskey.. hade så jävla ont i huvve så jag tordde jag skulle smälla av!! la mig ner ett tag sedan fick magnus, jag och marie-sofie skjuss av totte hem till dom.. vi gick och la oss och somnade nästan på en gång, magnus säng va mycket skönare än min!! :) blev väckt runt halv 10 av magnus imorse, fett less.. men vi låg kvar i sängen till typ halv 1 eller ngt sånt.. vi klev upp och gjorde oss lite iordning och städade hans rum, sedan kom hans släkt.. käkade lite smörgåstårta och magnus fick presenter.. vi gick upp och satte oss vid datorn och jag började skriva bloggen, sen kom offe och hämtade oss.. vi åkte till matfors och hämtade en snubbe och köpte cigg och snus.. sedan åkte vi hem till mig, gick på affärn och köpte mat och käkade.. jag färgade håret på magnus, tog en dusch och började dricka öl.. nu sitter jag och käkar och skriver blogg, ska snart sminka mig och göra mig klar och åka till marknaden.. imorrn blir det nog sättna.. skriver mer när jag är nykter igen! pusshej

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards