Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 28 augusti 2007

Av Denise Julietta - 28 augusti 2007 18:13

Ja, men då kanske det va dags att sammanfatta lite då.. igår efter jag hade skrivit så tig jag en dush och sedan åkte jag och mamma buss ner till stan... vi lämnade igen filmerna jag och magnus hyrde för en vecka sedan och gick sedan till shidas.. dom hade inget externt ljudkort :( kommer nog förmodligen måsta beställa från nätet som det verkar, tärt!! sedan gick vi ner och jag tog ut pengar och gick sedan i affärer.. jag köpte: en poncho med armar på carlings, en kofta på veromoda, ett par stövlar på vedins, lite smink, en mössa och ett par vantar.. brännde 1500:- illa, så mycket har jag aldrig gjort av med på kläder på en dag förut :P vid 5 åkte vi hem och så kom magnus till mig, han va lite less för moppen hade krånglat på vägen hit.. vi kollade på tv ett tag innan jag skulle käka.. sedan gick vi på affären och köpte nötter och sedan gick vi hem och såg på film, vi såg den svarta dahlian, den va knepig, jag fattade ingentiing :P sällan jag ska måsta se filmerna 2 ggr för att fatta :S haha! sedan gick vi ut och tog en rök och svalkade oss lite, det blir alltid så förbannat varmt på mitt rum.. när vi kom in igen såg vi på the dudesons.. men vi slog av den rätt snabbt för serien va samma sak som filmen vi sett typ 10000 ggr.. vi låg och snackade ett tag och kollade på en massa gammla och nya kort.. har 2 år gammla kort på magnus på min dator. :P lillpojken.. eller, han va 18 då.. så han kanske inte va så liten.. men han ser ju fortfarande ut som en liten buspojk:P haha! sedan så ånade magnus en jacka och handskar av mig och åkte hem och jag satte mig vid datorn ett tag innan jag gick och la mig och hade svårt att somna..


Imorse vaknade jag med fetaste migränen.. fett jobbigt :( inte haft det på ca. 1½ år, men nu kom det igen, rätt knepigt eftersom jag och magnus gick och snackade om just det igår.. tog en alvedon och hoppade in i dushen, när det inte blev nå bättre tog jag migrän medicinen, fick skiten i munnen och det smakade verkligen vidrigt!! men tar den i nästan och sedan rann den ner i munnen genom gommen, myys! sedan sminkade jag mig och käkade frukost och borstade tänderna innan jag kilade till bussen.. träffade cim på bussen och snackade lite med henne.. när vi kom ner på navet så träffade vi fia och ange.. jag gick med ange och cim till shanti och cim beställde en tid.. sedan gick jag mot åkersvik där tydligen alla mina kompisar var.. tack för att alla drog dit istället för att möta mig på altinska :P snackade med magnus på vägen och hörde hur det gick att komma hem med skitmoppen igår.. sedan satt jag och några och snackade ett tag innan lasse kom och släppte in oss i klassrummet.. där fick vi lite info och schema, sen fick vi gå hem, va där i knappt 45 minuter tror jag.. sedan gick jag med amanda, hennes kille och lena ner på stan och tog ut pengar, sedan försvann lena och crille gick och träffade tobbe, och sedan drog vi 4 och käkade på kina, det va mumms!! sällan kina mat nuförtiden :P såg att magnus hade ringt så jag ringde upp honom och snackade ett tag.. sedan gick vi på stan och jag köpte en kuvertväska, smink och små tjaffs, benvärmare och en klänning.. sökte efter ett par skor, men hittade inga jag ville ha.. som vanligt, hittar jag några så är jag får snål för att köpa dom :P vid 5 åkte jag hem, ringde och väckte magnus och han sa att han skulle komma hit om han fick igång moppen, han orkade tydligen inte vara hemma.. men jag snackade med han igen bara för ett tag sedan och då verkade det inte som om moppen ville funka, och nu börjar klockan bli för mycket.. så man får väl roa sig själv här hemma ikväll.. jag går inte utanför dörren, det orkar jag inte, för då fryser jag :P jag ska nog burra ner mig i sängen och se på film och sova bort migränen som fortfarande ligger och skaver i bakhuvve.. fett jobbigt!!


God kväll/ DeniseN

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards