Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Direktlänk till inlägg 24 september 2009

In joy and sorrow, my home is in your arms

Av Denise Julietta - 24 september 2009 21:52

Hejsan! Nu är jag hemma hos mamma igen. I måndags va jag upp till marieberg i tron om att jag skulle jobba, men micka hade ingen aning om det och behövde ingen hjälp så jag fick åka hem igen. Gjorde mig klar och tog en sväng till stan och shoppade mig ett par nya stövlar innan jag satte mig på tåget och åkte till gnarp. Har mått skit i snart en vecka så i tisdags va jag till vårdcentralen och tog några prover som jag fortfarande väntar på svaren ifrån. För att må lite bättre tog vi oss en sväng till birsta efter det. Jag köpte en massa ljus och ljusstakar hem till stefan så nu har vi ljus så vi klarar oss ett tag, köpte typ 150 stycken (!)


Jag och stefan har en tävling om att den som äter sötsaker först ska vara slav åt den andra i en dag, så livet är lite jobbigt just nu utan älskade socker! Vi va till johan och rebecka igår där alla mumsade i sig en blåbärspaj som såg riktigt god ut, men vi fick snällt titta på.. Vi såg på film från dragracingen som dom hade varit på på åland, en del fina bilar faktiskt. Rebecka och martina kom på den smarta iden att eftersom deras karlar jobbar på veckorna så ska vi ta en tjejkväll på bockarna i huddik och stefan ska komma och hämta oss eftersom han endå har något jobb att kliva upp till, kanonidé enligt mig! :D


Idag har jag varit och jobbat på villa marieberg, så jävla skönt att göra någonting annat än att ligga hemma och sova hela dagarna, jag hatar verkligen det! Men det har varit skönt med lite semester, men nu måste det bli dags att söka jobb på allvar eftersom jag snart blir tokig. Nu ska jag försöka hitta på nåt som håller mig vaken i några timmar till för jag tänkte försöka sova ut imorgon, ska jobba på dansgalan och lär sluta någon gång 2-3 på natten och jag har blivit en kärring som somnar runt 11 på kvällarna. Blir till att ladda upp med ett par red bull som får följa med och jobba!


DeniseJulietta

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise Julietta - 5 april 2010 18:03

Hej! Nu är jag tillbaka i bloggsfären! På ny adress dock:   http://denisejulietta.blogspot.com   Välkommen! ...

Av Denise Julietta - 3 december 2009 17:30

Hejsan! Nu sitter jag i töva och eldar igång i braskamin och i bastum samtidigt, så medans jag väntar på värme så tänkte jag underhålla er med några rader.   Den här veckan har jag tagit körkort, hurra till mig! :D Lyckades klara teoriprovet med ...

Av Denise Julietta - 30 november 2009 11:28

Hejsan! Jag är hemma hos mamma igen då för idag har jag haft teoriprov, vad hade jag att vara nervös över? Jag fick alla rätt! :D Cim skrev samtidigt som mig och hon klarade det också. Nu är det uppkörning på onsdag som återstår, och jag hoppas så in...

Av Denise Julietta - 24 november 2009 22:59

Hejsan! Jag tror jag orkar med ett inlägg här också innan jag går och knoppar. Doggybloggen lyckades få all min uppmärksamhet idag, men det vart ett yrt inlägg med samma saker som jag skrev sist, hmm.. Det jag hade tänkt skriva om däremot, det glömde...

Av Denise Julietta - 18 november 2009 18:32

Hejsan! Som vanligt är jag på besök hos mor när jag uppdaterar här. Väntar på tåget som går typ 20 över 8 til gnarp. Fan vad jag längtar efter pengar så jag kan köpa mig en dator och skaffa internet. Det är i alla fall prio ett i våra storartade plan...

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards