Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 24 augusti 2007

Av Denise Julietta - 24 augusti 2007 22:41

Hej igen!!


Efter jag bloggat sist så gick jag och käkade frukost.. sedan satte jag mig här igen, känns som jag suttit här hela dan :S vid 2 tog jag ett bad, och när jag klev upp höll jag på att svimma :S mådde fett dåligt, satt på badkarskanten hur länge som helst och va spyfärdig, tillslut blev det bättre i alla fall.. vart fett rädd eftersom jag va ensam hemma.. gick och klädde på mig och snackade med magnus, vi skulle på stan om inte han skulle tatuera sig.. men sedan ringde mamma och sa att vi skulle åka till mormor och grilla.. så jag skyndade mig att göra mig klar, men så skulle vi inte åka endå, micke va tydligen tvungen att fixa något i garaget istället.. sällan? :S så mamma gjorde taco och jag poppade musik och va svinhungrig... till slut va maten klar och vi käkade... sedan åkte jag ner till stan och mötte magnus.. sprang, bokstavligt nästan, genom en massa affärer.. hittade en skitsnygg skjorta åt honom.. han va så fin i den :D hehe! sedan va han tvungen att gå för han skulle åka till systemet med katarina.. jag gick till moppen och ringde ange och vi bestämde att vi skulle ses vid bergsåker.. så jag åkte till nacksta och köpte godis, dricka och tankade.. sedan åkte jag till bergsåker.. där bytte jag byxor och trodde jag inte syntes, men naturligtvis cyklade det förbi en snubbe på ett ställe jag missat att jag syndes ifrån, men jag vet inte om han såg mig :P hoppas inte.. sedan kom jag på att jag inte hade nå strumpor, och jag vägrade ha på mig bowlingskorna utan strumpor, så när ange kom tog jag hennes moppe för att jag skulle hinna till birsta på 20 min.. min moppe är inte pålitlig när man har bråttom.. väl i birsta så sprang jag in på h&m, passade på att köpa lite underkläder, en sminkväska och en spegel när jag endå va där.. snart har jag hela "skönhets-serien" som är skitsnygg från h&m.. när jag va klar där åkte jag upp till arken-parkeringen där ange väntade.. sedan åkte det förbi en evo som verkade träna på drifting.. haha!! han hade åkt förbi 2 ggr innan jag kom och en gång såg jag han :P va en massa sträck i rondellen, vilken tönt! :P haha! vi åkte förbi klökan och kollade om någon va ute, vi va så tidiga till bowlingen... mats va ute så jag snackade en sväng med honom, ska åka förbi där någon mer gång så kanske någon annan är ute så man får träffa adel, 2 år sedan sist :( sedan åkte vi ner på bowlingen och började bowla.. jag vann! :D tror jag i alla fall, tror jag gick om ange med typ 3 poäng på dom sista kasten :D gjorde typ 3 straikar :D fett nöjd! kommer finnas bilder i bilddagboken, som vanligt.. :) när våran tid va slut åkte vi in till stan och käkade på donken.. smarrigt! ;) ringde magnus och snackade med nå folk som va på festen, trevlans.. en kille hade ja tydligen träffat för 2 år sedan på min födelsedag, men trodde han att jag skulle komma ihåg det eller? :P haha! men magnus ska presentera mig för honom imorrn satt :) trevlans.. vid halv 11 åkte jag hem, pallade inte bara sitta nere i stan.. nu ska jag sova, skolan börjar ju på tisdag, och imorrn kommer jag vara uppe länge.. mamma har sagt åt mig att jag ska ta det lugnt idag ;) haha!! hon är så söt min mamma.. <3

God natt/DeniseN

Av Denise Julietta - 24 augusti 2007 13:55

STEG 1
Skostorlek: från 36 i klackskor till 38 i vinterskor
Civilstatus: hm, svårförklarat
Höger eller vänsterhänt: höger
Kär?: njaa.. förälskad kanske

STEG 2
Skor som du bar idag: inte haft på mig skor än idag
Dina svagheter: humörsvägningar
Rädsla: mörker
Målsättning: bli fett bra kock

STEG 3
Första tanken då du vaknar: fuck skiten som väckte mig!
Sista tanke innan du somnar:  inte somna inte somna (kollar oftast på en film eller tv innan jag somnar och vill se klart innan jag somnar)

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: coca cola light
McDonalds eller Burger King: mcdonalds
Adidas eller Nike: nike
Lipton Ice Tea eller Nestea: lipton
Choklad eller vanilj: vanilj

STEG 5
Svär du?: mm, för mycket
Sjunger du?: mm, och alla hatar det
Röker du? har slutat, men det händer väl, feströkare
Gillar du skolan?: ja, men det är jobbigt..
Tror du på dig själv?: för det mesta
Kommer du överens med dina föräldrar?: ja, med mamma i alla fall..

STEG 6
Har du under den senaste månaden..

Druckit alkohol? yeees
Rökt? mjo
Shoppat? I sure have
Ätit en hel ask müsli? nä, äter inte müsli
Ätit sushi? japp, för första gången i mitt liv, nere i sthlm
Stått på scen? nope.. aldrig!! :p
Skejtat: nope
Bakat? nja, tror inte det
Stulit något? nope

STEG 7
Har du någonsin..

Däckat eller varit jättefull? haha mm, tyvär
Blivit kallad hora? ja, av någon jag trodde va min kompis dessutom...
Blivit nerslagen?: nope, aldrig

STEG 8
I framtiden..

Namn på barn? vet inte ens om jag ska ha barn..
Hur vill du dö?: i sömnen smärtfritt
Vad vill du bli när du blir gammal?: lycklig

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för: jag känner ingen som är värd att offra livet för..
Antal CD-skivor du äger: ingen aning, har ingen framme i alla fall.. kanske ngn bränd
Antal piercings: har 3 hål i öronen, vill ha i tungan :(
Antal tatueringar: ingen, men ska göra så fort jag vågar
Hur många gånger har du varit med i tidningen? 2 ggr i artiklar, sen vet jag inte hur många gånger jag varit med för att jag fyllt år och så va jag med när jag föddes..
Antal saker jag ångrar: finns MYCKET jag ångrar...

Av Denise Julietta - 24 augusti 2007 10:56

Hejsan!! inte bloggat ngt sen i förrgår, inte orkat.. så jag drar det nu istället..


När jag hade bloggat sist så gick jag och la mig i soffan och skulle kolla på tv, men tvärslockande.. hade tagit med mig täcket för jag frös, och när jag vaknade gassade solen in genom fönstret och jag höll på att svettas ihjäl.. klev upp och satte mig vid gammdatorn ett tag.. sedan kom jag på att jag skulle åka till mamma, så jag packade ihop och åkte dit.. på vägen såg jag en jätte-söt liten räv.. :) när jag kom hem va mamma hemma fast jag trodde hon skulle jobba, hon hade gjort illa sig i ryggen så hon va sjukskriven.. hon kunde knappt gå stackarn.. satte mig vid datorn och la in bilder från mammas kamera, det va en del.. kollade igenom dom och skickade massa bil bilder till en kompis.. sedan käkade jag och mamma middag och gick på affären.. sedan kollade jag på film hela kvällen, kollade på epic movie och getting played, epic movie va värdelös, men den andra va riktigt rolig! snackade ett tag i telefon och drygade med bror på msn, det va roligt, han tror så mycket :P haha!!! sedan somnade jag..


Igår vaknade jag en massa gånger från klockan 8 och frammåt, klev upp runt 11.. fläktjäveln jag har på rummet gör att jag inte kan sova, kan inte sova utan den heller.. då blir det för varmt.. satte mig vid datorn och sedan snackade jag med angelica.. skulle hämta upp henne på vägen tillbaka från töva.. åkte dit och kollade om jag hade nå ridkläder där, men det hade jag inte.. så jag tog bara med mig snusdosan och anges tröja och åkte och hämtade henne.. vi åkte hem till mig och jag duschade och sminkade mig.. sedan åkte vi ner på kings och kollade lite och sedan på spaze och bokade klipptid... sedan åkte vi på chinabox och köpte mat och sedan på donken och ange köpte mat.. vi åkte ner och satte oss vid ån och käkade och kollade på folk... sedan kom jag på att jag va tvungen att åka hem och ta ur tvätten ur maskin för min tid snart va slut, så det gjorde vi och sedan gick vi upp och kollade på film.. såg nattbuss, första gången jag såg hela.. efter det så gick vi ut och tog en promenad runt skm, knäppte lite roliga bilder och filmade.. HAHA, så fula vi va! folk bara kollade när vi gick förbi, men jag brydde mig inte,  hade så mycket energi.. när vi kom in igen så slog vi igång en till film, music and lyrics.. den va jättebra!! men förutsägbar.. sällan alla filmer ska vara det? efter typ halva filmen kom ange på att hon va tvungen att åka hem och gå ut med hundarna så  jag skjussade hem henne.. när jag kom hem igen så såg jag klart på filmen och snackade en sväng i telefon.. sedan såg jag på csi och somnade som ett barn i pausen, mamma fick gå och slå av tv:n innan hon gick och la sig :P


Imorse vaknade jag av fläkt helvete igen.. less!!! men men, skolan börjar ju på måndag, kanske bra att inte sova bort hela dagarna, då kommer jag inte komma upp sedan.. satte mig här och bloggade, ska väl käka frukost nu tror jag... ikväll ska jag och ange bowla.. :) ska bli kul, inte gjort det på aslänge! ska väl på stan sen också tror jag.. ska hjälpa magnus hitta kläder.. skriver mer ikväll kanske.. Hej så länge!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards