Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 17 augusti 2007

Av Denise Julietta - 17 augusti 2007 14:37

Hejsan!


Kom precis hem till mamma nu, ska göra mig klar för ikväll osv.. idag vaknade jag runt 11 och kunde inte somna om, jävla skit! jag va fett trött endå :S klev upp och satte mig och hängde inne i köket ett tag men orkade inte göra frukost... gick ner och satte mig vid datorn och snackade med maggan... han sa att jag skulle komma och hämta honom, så jag packade ihop mina saker och åkte till honom.. på vägen tillbaka hämtade vi mina saker och åkte ner till stan, fick alkoholen och köpte mat och satte oss vid ån och käkade.. när vi va klara så gick han och köpte cigg åt mig och jag skjussade upp han till skb, sedan åkte jag hem... sitter här nu och ska snart ta ett bad och ikväll blir det selånger, det känns hemskt att sommarlovet snart är slut, men förhoppningvis blir det ett bra avslut på sommarn :) återkommer imorrn eller på söndag om helgen.. :) nu ska jag göra mig iordning och öppna en cider :D på återseende.. hej då!!


Av Denise Julietta - 17 augusti 2007 00:07

Hejsan!

Imorse vaknade jag flera gånger av att det rörde sig en massa folk i huset, som vanligt, en gång kom det till och med in en (!) pappas kompis som va här och hälsade på hade sovit över och kom in och sa hej då :S hehe! jag har knappt nå minne av det, snygg jag är när jag är trött :P jag vaknade runt 2 tror jag och klev upp.. då hade kerstin precis kommit hem och tänkte fråga mig om jag skulle med ut och gå med kenzo, men eftersom jag va nyvaken så blev det inte så.. jag käkade frukost och kollade igenom HM-katalogen.. eftersom jag kännde mig så trött så tänkte jag bara vara hemma hela dagen... jag städade mitt rum och tvättade kläder, det vart faktiskt fínt på mitt rum, toan och i garderoben :) vid 4 så snackade jag med magnus på msn och frågade om han visste någon som kunde gå på systemet, och det visste han.. så jag tog en dusch och åkte till matfors och tog ut pengar och tankade innan jag åkte till magnus.. gav han pengarna och kollade på du är vad du äter.. han vart så sugen på cigg när han hade pengar så vi åkte till vattjom och köpte gigg.. när vi kom hem så tog vi en rök innan vi gick in och slog på en film, date movie.. jag kännde igen den och kom på att jag hade sett den.. men den va så rolig, så jag kunde se den igen.. jag tror jag skrattade halva filmen, jag och min sjuka humor.. :P när filmen va slut så låg vi och snackade ett tag och härjade som vanligt... innan jag skulle åka skulle vi bara ut och ta en rök, men jag tror vi satt på bron typ 20 min och snackade.. sällan? haha! vi kom på att vi fan hade varit med varandra varje dag den här veckan, men ingen av oss har haft nå bättre för oss endå, en del filmer har vi hunnit med :P jag kom hem runt 12 och satte mig här och bloggade.. jag ska nog snart sova, jag fattar inte att jag kan sova så mycket som jag gör :S haha! typ 12 timmar per natt, det är inte likt mig :S men det är SKÖNT! fast först ska jag gå och göra fika, är så jävla hungrig!!!


Imorrn är det selånger som gäller i alla fall.. vet inte än vart vi ska förfesta, lär ju bli utomhus som det ser ut, men har någon förslag är det bara att höra av sig! :) sedan blir det öltältet förmodligen, vi får väl göra samma sak som 2005 om det krisar, fan va det va roligt! jag och ange hade verkligen inga gränser då :D lika dum då som nu :P hehe! om inte dummare :P haha!


Jag visade pappa en ny säng jag vill ha idag, hoppas jag får den när han får lön :D det behövs verkligen, som någon smart sa "då kanske man kan kolla på film i den utan att få ont i ryggen" :P haha! en 1.40 ska jag ha, minst! pallar fan inte sova 2 i en 90 säng nå mer.. får så förbannat ont överallt då :P men fuck nooo! det här funkar inte, nu ska jag fixa fika och sova, godnatt!!


In my heart you'll always be my number one

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards