Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2007

Helgen kortfattat..

Av Denise Julietta - 27 augusti 2007 00:08

Hejsan! Tänkte försöka sammanfatta helgen..


I lördags vaknade jag runt 11, och typ en minut senare ringde min telefon, det va magnus som ville att jag skulle komma och hämta honom... så jag klev upp och käkade frukost och åkte till bredsand och hämtade honom.. eftersom jag inte hann fixa mig innan jag åkte så åkte vi hem till mig och jag fixade mig och sedan drog vi ner på stan.. vi gick på donken och magnus gick på systemet.. medans han va där så åkte jag hem för jag trodde jag hade glömt mobilen, men hemma hittade jag den i min handväska.. åkte till sibylla vid hedbergska och hämtade magnus och åkte sedan hem till mig i töva.. jag hämtade lite saker och så åkte vi hem till magnus.. där dushade jag, sminkade mig och började dricka cider.. vi satt ett tag vid datorn och kikade på filmer på youtube och jag käkade ris till middag.. sedan kom kim och hans tjej och hämtade oss och skjussade oss till rasåsgården.. där va inte så mycket folk, men vi drack lite och några spelade guitarr hero och biljard.. det ramlade in mer och mer folk ju mer klockan blev.. tommy och petra kom och vi satt och snackade med dom.. smakade shots av dom, vidrigt!! :P drack en massa go cider och hade trevligt.. tommy blev snabbt utnämd till kvällens bargäst.. haha! satt och snackade med en del personer nästan hela kvällen och hade trevligt :) vid 12 drog jag och magnus hem och gick och la oss.. jag började må dåligt, men han vart sugen på att dra tillbaka.. jag stannade hemma för jag hade inge smink på mig och ville inte visa mig så.. men jag vart så jävla less, för jag vart pigg igen... så jag gick till ange, barfota :P hon orkade inte komma ut för hon låg och sov, så jag gick bort till gården igen.. där hade det varit bråk och va fortfarande tjaffsigt när jag kom dit.. jag snackade med magnus och han fick mig att följa med in igen.. där satt vi och snackade med olle-bull, kvällens bartender och fullast på festen tror jag :P hehe, det va lite roligt.. sedan dansade vi lite och snackade mer med olle... vid halv 4 fick vi skjuss hem och magnus somnade som en stock och gick absolut inte att väcka igen.. jag la in bilderna från kameran och käkade lite innan jag gick och la mig och somnade..


Vaknade imorse vid 12 tror jag och låg kvar och myste ett tag, trodde ett tag att jag skulle åka på en redig baksmälla, men det försvann när jag klev upp... vi käkade frukost och åkte till magnus och hämtade hans lillasysters moppe och åkte till birsta.. vi kollade efter en jacka åt magnus och lite på andra kläder.. han hittade ingen jacka men köpte en tröja.. sedan käkade vi på kina restaurangen i birsta innan vi åkte till tjompas i tunadal en snabbis och hämtade magnus väska och sedan hem till mig.. där kollade vi lite på bilder och fikade med pappa och kerstin innan vi åkte till magnus, typ 200 meter ifrån mig dog hans moppe och han fick rulla hem den till mig och ställa den i garaget och sedan åkte vi min moppe till honom.. vi kollade på the dudsons, en gång till, men den här gången såg vi extra materialet :P hehe! sedan så åkte jag hem, det va riktigt kallt.. hade på mig 3 tjock tröjor och frös som en gris endå... tappade känseln i handen :( när jag kom hem så satte jag mig här och kollade på csi på tv:n och skrev det här i pausen.. nu är csi slut och jag ska nog gå och lägga mig, blir antingen en film eller tv nu.. imorrn ska jag försöka komma ner till stan och köpa ett nytt ljudkort till min dator så jag kan koppla in alla högtalarna, känns lite surt att man har sourround och inte kan koppla in alla.. redan lagt ner 800:- på ljudet, undra vart det slutar.. men det är det fan värt..


Godnatt/ DeniseN

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise Julietta - 5 april 2010 18:03

Hej! Nu är jag tillbaka i bloggsfären! På ny adress dock:   http://denisejulietta.blogspot.com   Välkommen! ...

Av Denise Julietta - 3 december 2009 17:30

Hejsan! Nu sitter jag i töva och eldar igång i braskamin och i bastum samtidigt, så medans jag väntar på värme så tänkte jag underhålla er med några rader.   Den här veckan har jag tagit körkort, hurra till mig! :D Lyckades klara teoriprovet med ...

Av Denise Julietta - 30 november 2009 11:28

Hejsan! Jag är hemma hos mamma igen då för idag har jag haft teoriprov, vad hade jag att vara nervös över? Jag fick alla rätt! :D Cim skrev samtidigt som mig och hon klarade det också. Nu är det uppkörning på onsdag som återstår, och jag hoppas så in...

Av Denise Julietta - 24 november 2009 22:59

Hejsan! Jag tror jag orkar med ett inlägg här också innan jag går och knoppar. Doggybloggen lyckades få all min uppmärksamhet idag, men det vart ett yrt inlägg med samma saker som jag skrev sist, hmm.. Det jag hade tänkt skriva om däremot, det glömde...

Av Denise Julietta - 18 november 2009 18:32

Hejsan! Som vanligt är jag på besök hos mor när jag uppdaterar här. Väntar på tåget som går typ 20 över 8 til gnarp. Fan vad jag längtar efter pengar så jag kan köpa mig en dator och skaffa internet. Det är i alla fall prio ett i våra storartade plan...

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards