Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2009

Valp spaning?

Av Denise Julietta - 28 oktober 2009 14:45

Heeeeejsan! Nu sitter jag hemma av misstag, och jag kan ju lova att jag är måttligt irriterad över det! Fick sms för några dagar sedan att hela klassen skulle gå ut och äta på altinska ikväll. Så idag kommer jag hem, efter att ha fått skjuss av stefan hem (10 mil i onödan?) och skickar iväg ett sms och frågar när vi ska ses, får tillbaka att dom har ju lov. NÄÄÄÄ, det hade jag inte hört! Jag hade bara hört att vi skulle gå ut och äta, är det inte lika viktigt att avboka saker som att boka saker?


Aja, för att göra det bästa av situationen är fick jag göra lite saker som inte går att göra utan dator, t.ex leta efter valpar. Och om det är meningen att jag ska ha en valp nu så har jag hittat rätt. Jättefina valpar i östersund, och jag har redan fått ett litet svar från uppfödaren som har lovat att ringa upp mig imorgon. Jag ringde till stefan förut och frågade om vi kunde åka dit någon dag, och det kunde vi! Min underbara man!


Dom senaste dagarna har jag inte gjort mycket, jag saknade stefan i måndags så jag ringde honom och han fick komma och hämta mig. Jag har mest legat i soffan för jag har inte mått så jättebra, och så har vi förståss varit ute med london. Igår vart det promenad till ICA och tillbaka, typ 1 mil och idag lekte vi på åkern, londons favorit sysselsättning.


Nu ska jag slänga mig i ett bad för jag ska åka ner till hjärtat sen igen och jag skulle äta med honom så det bör inte bli för sent. Hej då!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise Julietta - 5 april 2010 18:03

Hej! Nu är jag tillbaka i bloggsfären! På ny adress dock:   http://denisejulietta.blogspot.com   Välkommen! ...

Av Denise Julietta - 3 december 2009 17:30

Hejsan! Nu sitter jag i töva och eldar igång i braskamin och i bastum samtidigt, så medans jag väntar på värme så tänkte jag underhålla er med några rader.   Den här veckan har jag tagit körkort, hurra till mig! :D Lyckades klara teoriprovet med ...

Av Denise Julietta - 30 november 2009 11:28

Hejsan! Jag är hemma hos mamma igen då för idag har jag haft teoriprov, vad hade jag att vara nervös över? Jag fick alla rätt! :D Cim skrev samtidigt som mig och hon klarade det också. Nu är det uppkörning på onsdag som återstår, och jag hoppas så in...

Av Denise Julietta - 24 november 2009 22:59

Hejsan! Jag tror jag orkar med ett inlägg här också innan jag går och knoppar. Doggybloggen lyckades få all min uppmärksamhet idag, men det vart ett yrt inlägg med samma saker som jag skrev sist, hmm.. Det jag hade tänkt skriva om däremot, det glömde...

Av Denise Julietta - 18 november 2009 18:32

Hejsan! Som vanligt är jag på besök hos mor när jag uppdaterar här. Väntar på tåget som går typ 20 över 8 til gnarp. Fan vad jag längtar efter pengar så jag kan köpa mig en dator och skaffa internet. Det är i alla fall prio ett i våra storartade plan...

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards