Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Direktlänk till inlägg 11 november 2009

Onödigt tjabbel

Av Denise Julietta - 11 november 2009 01:07

Hejsan! Ligger i min säng hemma hos pappa nu och kan inte somna. När jag är hemma hos stefan så somnar jag skittidigt i soffan, men hos föräldrarna har jag jättesvårt att sova. Undra om det handlar om trygghet?


Jag mår i alla fall ruskigt dåligt just nu, är jättesvullen i halsen och inuti huvudet någonstans (?!).. alltså, jag är inte snorig, har ingen hosta, har inte ont i bihålorna och jag har inte huvudvärk- men överallt annars i huvudet har jag ont. Någon som fattar? Jag har jobbat på söråkers herrgård idag, va skitjobbigt med förkylningen och så åt jag ingenting innan jag började, så min middag fick jag kl. 9 på kvällen. Smart Denise! Gick endå rätt bra, va lugnt och skönt.


Åkte ner till gnarp igårkväll, det va så skönt att sova brevid hjärtat igen. Jag kan verkligen inte vara utan stefan, jag är upp över öronen kär i min man! Han är den bästa kille jag någonsin träffat, så fantastiskt omtänksam och kärleksfull. Idag så gjorde vi inte många knop innan han skjussade upp mig till sundsvall, jag tror inte jag ska jobba nå mer i söråker i alla fall om jag ska bo i gnarp, det vart en bit att åka.


Imorrn när jag vaknar måste jag ringa vårdcentralen så jag får göra ett halsprov om jag inte mår bättre, vill inte äta massa tabletter i onödan så det är väl bättre med en pencillinkur på en gång än att tjura på med ipren först.


Och jag längtar och jag längtar nu! På söndag ska jag och stefan nämligen åka till krokom och titta på hundvalpar :D Jag vill ha hem min lilla valp nununu! Namnförslag välkomnas varmt, det står still i min tankeverksamhet på den punkten tyvär, eller, jag har ett namn på G men det är det ingen som tycker om. Så vi får väl se...


Men nu ska jag sluta tomskriva och försöka få en blund på ögat, trots att det verkar svårt idag. Love!

 
 
Ingen bild

emma!!!!

11 november 2009 13:31

milton

 
Denise

Denise

13 november 2009 22:41

Hmm... iofs bra namn, men milton för mig är den största hopphästen genom tiderna och han va vit så det passar inte riktigt...

http://denisejulietta.bloggagratis.se

 
Ingen bild

emma

16 november 2009 22:25

Uno vore häftigt :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise Julietta - 5 april 2010 18:03

Hej! Nu är jag tillbaka i bloggsfären! På ny adress dock:   http://denisejulietta.blogspot.com   Välkommen! ...

Av Denise Julietta - 3 december 2009 17:30

Hejsan! Nu sitter jag i töva och eldar igång i braskamin och i bastum samtidigt, så medans jag väntar på värme så tänkte jag underhålla er med några rader.   Den här veckan har jag tagit körkort, hurra till mig! :D Lyckades klara teoriprovet med ...

Av Denise Julietta - 30 november 2009 11:28

Hejsan! Jag är hemma hos mamma igen då för idag har jag haft teoriprov, vad hade jag att vara nervös över? Jag fick alla rätt! :D Cim skrev samtidigt som mig och hon klarade det också. Nu är det uppkörning på onsdag som återstår, och jag hoppas så in...

Av Denise Julietta - 24 november 2009 22:59

Hejsan! Jag tror jag orkar med ett inlägg här också innan jag går och knoppar. Doggybloggen lyckades få all min uppmärksamhet idag, men det vart ett yrt inlägg med samma saker som jag skrev sist, hmm.. Det jag hade tänkt skriva om däremot, det glömde...

Av Denise Julietta - 18 november 2009 18:32

Hejsan! Som vanligt är jag på besök hos mor när jag uppdaterar här. Väntar på tåget som går typ 20 över 8 til gnarp. Fan vad jag längtar efter pengar så jag kan köpa mig en dator och skaffa internet. Det är i alla fall prio ett i våra storartade plan...

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards