Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 29 augusti 2007

Av Denise Julietta - 29 augusti 2007 13:43

har tråkigt, så jag bloggar lite och fördriver några minuter.. gick och la mig efter att jag hade bloggat igår och somnade efter kanske en timme.. vid 3 vaknade jag igen och hade magsjuka.. förmodligen matförgiftning, en till som jag va med på kina va också dålig och några andra som amanda kännde hade också blivit sjuka.. jobbigt jobbigt va det! vid halv 9 imorse skickade amanda ett sms till mig och väckte mig, självklart så va det en halvtimme innan vi började.. slängde på mig kläderna och lite mascara och sprang till bussen, hade fortfarande migrän känning, trodde jag skulle få det idag igen, men det lugnade ner sig ganska fort.. väl nere på skolan så kom jag inte in eftersom jag hade fel kod, och sandra bara tröck bort mig när jag ringde, så jag skrev ett sms och då kom daniel.. sandra kom ner och öppnade och vi gick upp och hade lite genomgång med lasse.. sedan gick vi ner i restaurangen och gjorde ingenting, jag visade den nya tjejen altinska.. och den är ju så jättestor :P sedan drack vi dricka innan vi slutade.. jag och amanda gick ner på stan och tog ut pengar, fyllde på telefon och sedan åkte jag till birsta och köpte ljudkortet, äntligen... köpte nå småtjaffs på apoteket också, och sedan åkte jag hem.. kopplade in högtalarna och poppade musik.. så mycket annat har jag inte gjort.. känns fett tärt att sluta så tidigt och sedan bara gå och vänta.. :/ magnus ska komma hit ikväll förmodligen.. ska bli mys, se på film :) känns knepigt att det snart är helg.. surströmming på fredag :D gott! hehe!


Uppdatering 22.45

När jag hade skrivit sist så slog jag igång Van Wilder, skön film!! skrattade en massa! magnus ringde ett par gånger och sa att jag skulle komma ner till stan bl.a åkte ner och tog ut pengar och mötte honom vid swedbank, han skulle sätta in pengar på sitt konto, sedan köpte han snus åt mig innan vi åkte till chinabox och han köpte mat... vidare hem till mig och käkade.. jag käkade pannkaka, gottis :) sedan så slog vi igång apocalypto, men gav upp rätt fort för magnu hade sett den och den va så lång... vi slog igång van wilder 2.. den va inte alls lika bra som 1:an.. och när vi sett klart den såg vi 1:an, jag får andra gången idag... lika rolig även den gången :P när den va slut gick vi ut och tog en rök och lite kall luft.. gick in igen och kikade lite på datorn innan vi gick ut och han tog bussen till bredsand.. sedan gick jag in och skrev det här och yrade runt lite.. ska sova nu troja, eller ska se sex and the city först...

god natt/ DeniseN

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards