Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 6 augusti 2007

Av Denise Julietta - 6 augusti 2007 10:58

I keep my head high and go on, it's not to late for changes.


Igår satt jag vid datorn nästan hela dan :S hade endå ingenting bättre för mig, kul liv? Vid 6 tror jag det va så gick jag och mamma till mormor och morfar, för morfar fyllde år.. han fick en 3-rättersmiddag för 2 lagad av mig i födelsedagspresent.. undra om jag tar mig vatten över huvudet? som vanligt hade jag fittigt tråkigt, alltid ensam i min ålder i min släkt, it SUCKS! jag ringde lai och frågade vad han hade för sig och frågade om han ville softa ett tag, och det ville han.. så jag gick hem och hämtade moppen och drog ner till stan, mötte han och sedan följde jag med han och käkade på sky park eller vad det heter.. ringde sandra och snackade lite :) när lai käkat klart drog vi ner till ån och satte oss, men eftersom han är så rädd för flugor(verkar det som i alla fall) så blev vi inte lågvariga.. satte oss på en bänk  vid oriental kebaben istället.. det va roligt att träffa honom, sist jag träffade honom va på GF, och det kommer jag inte ens ihåg :S hehe! när man är med honom skrattar man så himla mycket :) Vid 9 åkte jag hem för jag va så trött!


När jag kom hem så hade sebbe kommit ner till sundsvall igen och frågade om vi skulle hitta på något, men jag orkade verkligen inte.. så jag drog igång pledge this, rätt rolig film med paris hilton.. typisk amerikansk ungdomsfilm, jag kan inte hjälpa det, men jag älskar dom!! :P hehe!! och när filmen va slut så kunde jag naturligtvis inte somna, låg och knep ihop ögonen och tvingade mig själv att somna, till slut gick det tydligen.. men död va jag imorse när klockan ringde halv 6, kom inte upp förrän halv 7, och då va det 2 väckarklockor som ringde var 5:e minut, sällan?! haha!! hur ska det gå när skolan börjar :S Nu är jag bara hemma på lunch, och eftersom jag inte är hungrig så blev det bloggande istället.. Ikväll får vi väl se vad som händer och fötter, ska väl hitta på något med någon, men vi får se vem.. :)


See ya!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards