Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 22 augusti 2007

Av Denise Julietta - 22 augusti 2007 08:34

Tja!! Är fett trött, kom nyss hem från magnus och klockan är halv 9 på morgonen.. han skulle jobba.. jag vet inte om jag ska sova igen eller inte, skolan börjar ju på måndag, så jag tror jag håller mig vaken och blir lite van..


Aja, vad har jag gjort då? I måndags så smsade jag ange och frågade vad hon gjorde och skulle göra.. hon skulle rida på kvällen.. vi bestämde att jag skulle med till stallet, så jag åkte ner och hämtade henne, åkte och köpte en glass och en dricka och åkte upp till stallet.. satt och kollade på när småtjejerna guppade runt på ponnysarna och tänkte på att man själv varit där en gång :P hjälpte ange att göra iordning hästen, kollade på hennes ridning och knäppte kort på henne.. när hon va klar skjussade jag hem henne och åkte hem och käkade... sedan åkte jag till magnus och skulle hämta en snusdosa, men jag blev kvar där och såg en film också.. åkte hem någon gång på natten och somnade..


Igår så vaknade jag rätt sent och tog med mig datorn in i köket och satt där och nördade mig.. hade svarat på en fodervärds annons på natten som jag hade fått svar på och skrev ännu ett svar till henne.. undra vilken dag man ska dit och provrida då.. skulle vara kul att börja rida igen, hoppas hon tycker om mig :) sen vid halv 4 gick jag och duschade och klädde på mig.. ringde magnus och bestämde att vi skulle åka in till stan.. totte skjussade in oss, dåre! väl nere i stan gick magnus på systemet för första gången, på 20-årsdagen sin och sedan gick han köpte nya skor, gele och hårspray.. det va fan kul att gå med en kille som tycker om att köpa kläder, inte för att han köpte några, men han  kollade på kläder :P hehe! sedan gick vi och käkade på texas, det va väl ingen höjdare, mend det dög.. efter det skulle vi åka hem, och någon som svarade? Nej, tommy skulle komma, men det skulle ta sån jävla tid.. så totte skulle komma om han fick mat, och visst det skulle han få.. fick vänta typ över en timme på han för han är så jävla seg!! :P till slut kom han och vi åkte till töva och släppte av mig hos mig och dom åkte till magnus.. jag packade ner lite saker och åkte sedan moppe till honom.. väl där så gjorde jag mat åt totte och började dricka lite cider.. första va så jävla äcklig!! men den vart godare och godare ju mer man drack av den, kommer aldrig köpa den igen i alla fall.. när totte käkat klart så åkte han och jag och magnus badade bubbelkopp och drack lite mer cider.. det va riktigt mys, tills det började spruta kallvatten och det vart kallare och kallare i vattnet tills vi kom på att vattnet va slut i varmvattenberedaren.. när hans föräldrar kom hem så tappade vi ur badet och gick ner på hans rum.. masserade varandra och bara softade.. sedan slog vi igång en film och magnus somnade nästan.. vi bestämde att jag skulle sova över, det va inte så smart att köra om man druckit några cider, polisen KAN komma.. dom har ju gjort det förut :P vi somnade ganska på en gång till filmen, men jag tror det va telefonterror på ett hörn där.. det ringde och kom sms till magnus hela tiden, som vanligt, men värre.. till slut svarade han och vart lite sur, sedan vart det äntligen tyst.. vid 5 imorse ringde pappa och va svinarg för att jag inte va hemma.. jag orkade verkligen inte bry mig, lyssnade inte ens på hälften :P palla surt folk när man sover? NOPE! när jag lagt på störde jag mig på tv:n så jag stängde av den och kröp ner under täcket och somnade om..


Vid 8 imorse vart det en ny dag.. klockan ringde och magnus skulle åka och jobba... han ringde kim och väckte honom, och vi klev upp.. satte oss på bron och magnus rökte och snackade ett tag tills kim kom.. dom åkte och jobbade och jag åkte hem och satte mig här.. jag ska inte skriva något om vad jag ska göra idag, för det blir aldrig som jag skriver :P kommer bli en lång dag i alla fall om jag inte går och lägger mig ett tag.. vi får se hur jag gör! vi hörs senare alla läsare :P hej då!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards