Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg under juni 2009

Av Denise Julietta - 4 juni 2009 15:24

Hejsan! Just nu är jag skjukt less på datorer som aldrig funkar som dom ska. Fick ju en ny kabel till min hårddisk av per, men tro på fan att den har också gått sönder nu. Ska åka till elgiganten så fort jag får tid, ska fan ha en ny kabel av dom, sen köper jag en ny hårddisk!


I alla fall så tänkte jag börja med gårdagen, det va ju lärarmiddag och så sjukt kul. På dan pulade jag på här hemma, gick och slängde lite skräp på ica osv. Sedan tänkte jag locka mitt hår, ena sidan vart kanon och den andra bara skit så jag satte upp det i en hästsvans istället, måttligt less. Hoppade på bussen med ullis och drog en sväng på stan förbi systemet innan vi fick skjuss upp på norra. Efter typ en halvtimme kom resten av gänget, myspys. Gick upp till kotten där det serverades asgod mat och det dracks en del vin. Lärarna höll jättefina tal och stämningen var på topp. Åkte ner på stan efter middagen där som vanligt hela klassen splittrades, träffade tobbe och eftersom inte han hade något legg med sig så fick vi ta och åka hem. Träffade kenneth på bussen och han va så rolig :P


Imorse så ringde väckarn i typ en timme men tobbe klev aldrig upp någon gång utan låg kvar och sov med mig, och det gjorde inte mig ett dugg. Vid 11 kom pappa och hämtade oss och jag åkte ut till töva för att hämta moppen och skriva shoppinglista till studentmottagningen. Har inte gjort så mycket mer, skulle vilja lägga mig på soffan och somna nu, men ska till alicia senare så jag vågar inte somna. Det va allt från mig just nu, sköt om er! Denise

Av Denise Julietta - 2 juni 2009 21:36

Hejsan! Tänkte fördriva tiden tills mamma kommer ut ur duschen. Vi har varit och sprungit vårruset, så jag vill bara dö just nu för jag har så ont i mina ben. Sprang på en ganska bra tid i alla fall för att vara mig. Annars idag har vi tränat dans med klassen och så tog jag en fika på stan med malin, mys :)


Igår så tränade vi också dans, fan va varmt det va! På kvällen åkte jag och mötte tobbe och rille i nacksta, senare kom resten av grabbarna också och vi drog ner på åvik där dom tränade. Åkte hem rätt tidigt och la oss och kikade på min absoluta favoritserie, NCIS :)


Nu ska jag gå och bada, ska bada i olivolja så jag blir lite mjuk och len igen. Kan lova att det är det bästa man kan smörja in sig i :D Imorgon är det lärarmiddag! Ska bli sjukt kul :D Loooove Denise

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards