Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Direktlänk till inlägg 18 november 2009

Rubrik saknas

Av Denise Julietta - 18 november 2009 18:32

Hejsan! Som vanligt är jag på besök hos mor när jag uppdaterar här. Väntar på tåget som går typ 20 över 8 til gnarp. Fan vad jag längtar efter pengar så jag kan köpa mig en dator och skaffa internet. Det är i alla fall prio ett i våra storartade planer.


Jag har suttit och ritat på huset häromdan och tänkt ut hur det ska se ut hemma i huset, snart är det också hemma på riktigt :D Vardagsrummet och sovrummet ska få byta plats, det  finns både för och nackdelar med bäggedelarna. vi kom fram till att vi hällre låter folk gå igenom sovrummet för att komma till vardagsrummet och får mer utrymme och plats för en riktig soffa, soffbord och större tv än att ha ett stort sovrum. Aja, snyggt och praktiskt kommer det bli i alla fall :)


Igår var vi till Ecka och kollade på Inglorius bastards, fy fan va bra den va! Nu har jag fått mersmak och måste se mer tarantino-filmer :) Vilken tur att min man är en riktig nörd så jag nog får som jag vill. Hehe! Förutom det så lyckades jag klanta till mig och tappade bort mobilen. Fick veta idag att den är i andreas bil och att jag får tillbaka den imorrn, så då vart jag glad!


Vi har ju varit och tittat på puppisarna också, men jag ska sätta mig och knåpa på en ny blogg nu där jag ska skriva allt om valpen, för att jag ska ha en blogg som verkligen har varit med från början. Kan bli kul sen när han har blivit vuxen hund :)


Det var allt för mig. Big hugs and lots of love <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise Julietta - 5 april 2010 18:03

Hej! Nu är jag tillbaka i bloggsfären! På ny adress dock:   http://denisejulietta.blogspot.com   Välkommen! ...

Av Denise Julietta - 3 december 2009 17:30

Hejsan! Nu sitter jag i töva och eldar igång i braskamin och i bastum samtidigt, så medans jag väntar på värme så tänkte jag underhålla er med några rader.   Den här veckan har jag tagit körkort, hurra till mig! :D Lyckades klara teoriprovet med ...

Av Denise Julietta - 30 november 2009 11:28

Hejsan! Jag är hemma hos mamma igen då för idag har jag haft teoriprov, vad hade jag att vara nervös över? Jag fick alla rätt! :D Cim skrev samtidigt som mig och hon klarade det också. Nu är det uppkörning på onsdag som återstår, och jag hoppas så in...

Av Denise Julietta - 24 november 2009 22:59

Hejsan! Jag tror jag orkar med ett inlägg här också innan jag går och knoppar. Doggybloggen lyckades få all min uppmärksamhet idag, men det vart ett yrt inlägg med samma saker som jag skrev sist, hmm.. Det jag hade tänkt skriva om däremot, det glömde...

Av Denise Julietta - 13 november 2009 22:40

Hejsan! Sitter hemma hos mamma nu, fick sluta tidigare från jobbet. Råkade säga att jag hade feber och då tyckte dom att jag skulle gå hem eftersom det kunde straffa sig senare i livet att jobba trots att man är sjuk. Vart kvar i alla fall till halv ...

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards