Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Direktlänk till inlägg 4 maj 2008

4/5

Av Denise Julietta - 4 maj 2008 18:07

Hejsan! Now I'm back again. Vad har jag gjort idag då? Jo, jag vaknade runt halv 12 tror jag det va av att mamma kom in och satte sig vid datorn. Så va det med att sova bort helgen som jag hade tänkt. Jag ringde ange och sedan käkade jag frukost och klädde på mig. Åkte till granlo och plockade upp ange och åkte till Kungsnäs och kollade på dressyrtävlingar, fan va duktiga dom va! Såg LA:5 och halva FEI innan vi inte orkade mer och åkte hem. I pausen mellan klasserna åkte vi ner till konsum bergsåker och köpte varsinn glass också, det va mums! Hon som äger min gamla medryttarhäst va där och hennes häst tävlade, den va riktigt fin, men det gick inte så bra för dom. Synd, jag som tänkte ha en anledning att säga hej till henne, nu vågade jag inte för jag är en fegis. Va ju lite struligt där när jag slutade rida där för 3 år sedan.


När jag kom hem så började jag med maten för jag va så hungrig och sedan lät jag mamma göra klart den och sedan käkade vi. Gott med tacos! Nu sitter jag här och jäser på middan och väntar på att mamma ska duscha klart så vi kan se filmen som vi hade tänkt se. Sedan blir det jäsa hela kvällen, kommer nog somna tidigt idag för jag är så trött! Ju mer jag sover desto tröttare blir jag, konstigt det dära. Imorrn är det skola igen, jag kan ju inte direkt påstå att jag längtar, har blivit så jävla skoltrött på sista tiden! Kommer förmodligen få IG i minst 2 kurser, och det vore första gången i mitt liv jag får IG i slutbetyg, men har man sepelärare så har man. Nu ska jag kila vidare. Hej då!


Love/DeniseN

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise Julietta - 5 april 2010 18:03

Hej! Nu är jag tillbaka i bloggsfären! På ny adress dock:   http://denisejulietta.blogspot.com   Välkommen! ...

Av Denise Julietta - 3 december 2009 17:30

Hejsan! Nu sitter jag i töva och eldar igång i braskamin och i bastum samtidigt, så medans jag väntar på värme så tänkte jag underhålla er med några rader.   Den här veckan har jag tagit körkort, hurra till mig! :D Lyckades klara teoriprovet med ...

Av Denise Julietta - 30 november 2009 11:28

Hejsan! Jag är hemma hos mamma igen då för idag har jag haft teoriprov, vad hade jag att vara nervös över? Jag fick alla rätt! :D Cim skrev samtidigt som mig och hon klarade det också. Nu är det uppkörning på onsdag som återstår, och jag hoppas så in...

Av Denise Julietta - 24 november 2009 22:59

Hejsan! Jag tror jag orkar med ett inlägg här också innan jag går och knoppar. Doggybloggen lyckades få all min uppmärksamhet idag, men det vart ett yrt inlägg med samma saker som jag skrev sist, hmm.. Det jag hade tänkt skriva om däremot, det glömde...

Av Denise Julietta - 18 november 2009 18:32

Hejsan! Som vanligt är jag på besök hos mor när jag uppdaterar här. Väntar på tåget som går typ 20 över 8 til gnarp. Fan vad jag längtar efter pengar så jag kan köpa mig en dator och skaffa internet. Det är i alla fall prio ett i våra storartade plan...

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards