Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 20 maj 2008

Av Denise Julietta - 20 maj 2008 20:44

Hejsan! Ush, vad jag är trött nu! Jobbigt det är när alla prov i skolan är samtidigt! Försov mig som vanligt imorse och tog bussen som gick en kvart senare än den jag tänkt ta, packat med folk som vanligt så jag fick stå. Kom några minuter sent till lekionen, men det är alltid lika pinsamt för alla glor på en när man kommer in genom dörren. Ser jag rolig ut bara för att jag inte går nå jävla studieförberedande program som alla andra där eller? Aja, spelade i alla fall nästan klar det där jävla spelet vi skulle göra och så lämnade jag äntligen in budgetuppgiften, några månader försent (!) När vi slutade där så hade vi svenska, ska arbeta med robin om restaurangspråk, kommer bli krångligt, men nog rätt intressant skulle jag tro. Det är ju en väldigt speciell chargong på en restaurang, jag vet ett ställe där kocken i princip bara säger "fitta" och "hora" hela dagarna, och där har jag praktiserat i 2 veckor, haha! Sedan så va det lunch så jag, sandra och malin gick på altinska och pluggade lite serveringsprov och sedan gick jag över till HB där vi hade storkök. Gick igenom provet från förra veckan, gick bra för att vara oförberett. Fick reda på att jag har servering imorrn, det trodde jag verkligen inte! Det stog det inte på schemat jag kollade på för några veckor sedan! Aja, i alla fall så hade vi engelska efter det, inte en jävel jobbade med engelska, snygg klass. Jag stängde ute allt med lite musik och pluggade prov hela lektionen. Och sedan när engelskan slutade så hade vi det provet, fick reda på resultaten på en gång, jag är riktigt nöjd med mitt. Fick gå när vi va klara, så jag gick ner till navet och tänkte åka hem, men då ringde sandra så jag gick på stan med henne istället tills bussen gick till stallet. Åkte upp dit och red med prinsen på travbanan, gick skitbra! Sedan kom mamma och hämtade mig och jag åkte hem och åt middag. Har väl mest suttit här sedan dess, ska se på semifinalen i Eurovision song contest nu, verkar endå inte vara något vettigare på tv. Imorrn blir det bio, ska bli trevlans, vettefan när jag va på bio sist! Ha det så trevligt folks!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards