Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 28 maj 2008

Av Denise Julietta - 28 maj 2008 23:53

Hejsan! Jag som trodde att jag för en gångs skull skulle kunna gå och lägga mig i tid, och så sitter jag här igen mitt i natten typ.


Hade kök idag på skolan, inge mycket folk så det va lugnt. Doris hoppade in i serveringen och vid 12 drog amanda så jag vart ensam på köttspisen, men det gick bra det med. Hade typ 10 beställda rätter på hela lunchen, och sex av dom gick ut samtidigt så då vart det lite stressigt, men jag fick hjälp av patrik så det gick bra. När vi slutade så gick jag och carro och satte oss vid ån och surrade lite och lyssnade på alla fulla studenter som sjöng eftersom det va mösspåtagning idag. Känns lite scary att om 1 år så är det vi som står där, vart har alla 11 år hittills i skolan tagit vägen? Vid kvart över tre så tog jag bussen hem, surrade lite med Frisk på bussen. När jag kom hem satte jag mig vid datorn tills mathias ringde och då hoppade jag i duschen och gjorde mig klar. När han kom hit så satt vi bara och softade ett tag innan vi åkte ner till lägenheten och sedan på OK innan vi åkte till Granloholm. Grymmaste lokalsinnet vi hade förövrigt, körde världens längsta väg, haha! Väl där så letade vi rätt på filten och sedan gick vi och letade efter mamma, men det gick ju åt helvete, det va typ 6000 pers som sprang och en massa annat folk där också. Träffade i alla fall Anki och Malin först och sedan Ange och Linda som skulle ta sig runt. När dom körde uppvärmning så gick vi tillbaka och träffade mamma vid filten ett tag innan dom gav sig av till starten. Satt mest och solade medans dom sprang, va och hämtade picnic korgen bara. Knäppte en massa kort på mammas jobbkamrater, i alla fall på dom som vinkade och dom jag kände igen. En missade jag, så hon stannade och ropade åt mig att jag skulle ta kort, så typiskt mig. När dom satt och fikade så drog jag och mathias till lägenheten och slog igång en film. Han skjussade hem mig runt 11 någon gång tror jag och sedan dess har jag lagt in kort på datorn och på usb-minnet åt mamma och bara tagit det piano. Nu ska jag ta och göra fika för jag har inte käkat middag. God natt allihopa!


Love/DeniseN

Av Denise Julietta - 28 maj 2008 00:07

Hejsan! Idag så har det varit världens segaste dag alltså! Min förkylning har 10dubblats och jag är bara allmänt trött och less! Flög rätt upp imorse när klockan ringde för typ 4 gången, hade inte hört dom innan. Stressade som fan till skolan och när jag kom dit hade jag bara typ 20 minuters lektion, kul!! Gick och satte mig utanför pressbyrån med doris och robin tills vi började svenskan typ. På svenskan funkade inte nomadvagnarna så vi fick gå och göra "eget arbete" det innebar en sväng på Zara och sedan glass vid ån. Sedan så hann vi sitta på bryggan ett tag innan engelskan började. Där så va det bara softisch så vi härjade runt lite. Jag och sandra fick för oss att spring upp för brandtrappan och hoppa in genom fönstret, jag tror robin höll på att skita på sig för han låg i soffan som står under fönstret, haha! På alkoholhanteringen efter det fick vi glass, mums! Sedan fick vi sluta, så jag åkte hem och bytte om och åkte till ange. Vi fick skjuss av hennes pappa till stallet. Vi tog en tur på träningsbanan idag, prinsen förtjänade lätt träning efter att han va så duktig igår. När jag kom hem därifrån så käkade jag gomiddag och sedan tog jag en dusch. Vid 10 kom mathias hit och vi slog igång en film som vi knappt såg någonting av, vi låg mest bara och snackade om typ allt mellan himmel och jord, myspys :) Han åkte hem för några minuter sedan så nu ska jag gå och sova så jag orkar med köket imorrn. Natti!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards