Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 18 maj 2008

Av Denise Julietta - 18 maj 2008 17:47

Tjaa! Jag kan verkligen inte låta bli längre. Jag måste blogga, haha! Helgen har verkligen varit underbar, vad som hände i fredags skrev jag ju om när jag kom hem, innan jag åkte bort igen och sov hos en finis. När vi vaknade på lördag fick jag skjuss hem. Jag käkade lite och satt vid datorn innan jag åkte ner på stan och handlade födelsedagspresent till carro och mötte upp bror och åkte med honom och petra på donken innan dom skjussade hem mig. Sedan gjorde jag iordning mitt kött och hoppade in i duschen, sminkade mig och fixade håret. Mamma knäppte en massa kort på mig som hon har lovat bort till Happy James, en turk som tydligen är dökär i kort på mig (!) mamma har sagt att vi ska åka dit i september, jag hoppas verkligen vi gör det!! Sedan så fick jag skjuss till sundsbruk hem till carro, kom dit lite tidigt men det gjorde ingenting. Jenny va redan där så dom fixade till sig och fixade till middagen. Sedan så kom det mer folk och vi grillade och drack och hade jättetrevligt. Helt otroligt att jag hade kul med bara tjejer, dom va verkligen hur snälla som helst, inte sånna tjejer som jag brukar träffa, som bara hatar alla andra tjejer. Sedan så satte vi oss inne och hällde i oss cider och snackade. Vid 9-10 någon gång kom Peder och Mathias och gjorde oss sällskap, vid 11 åkte vi alla med dom till stan till mathias bror på södermalm. Vi satt där och drack och spelade guitar hero, jag drack även jäger! Jag drack jäger, nu har någonting gått riktigt snett! Just ja, när vi åkte i bilen så tappade jenny även sin glödande fimp i jackärmen, stackarn! så när vi kom till lägenheten så fick hon låna ett paket bacon att lägga på för han hade inge is hemma :P senare när vi hade spelat tillräckligt så drog vi oss ner mot stan, där träffade jag lite folk jag känner och snackade skit om gammla bekanta, så roligt när andra tycker samma sak, haha! det va även nära att jag slog till en kille som försökte förstöra våran kväll, det skulle han inte få lyckas med! men det ordnade sig innan jag gjorde det, tack och lov! jag tog kvart över 2 bussen hem och satt och snackade med lite folk på msn ett tag och käkade en massa mat innan jag somnade.


Idag så vart jag väckt av att klockan ringde klockan 9, vem fan ringer klockan 9 på en söndag?! Det va mathias som ville bjuda mig på bio, mer kommer jag inte ihåg vad vi pratade om, va alledes för trött! Sedan somnade jag om och vaknade halv 1 av att diana skickade ett sms. Fick kliva upp och klä på mig och sedan dra till bussen för att åka hem till henne. Vi åkte upp till stallet och red ut i 1½ timme, kallt va det!! Prinsen va som en jävla fjäder hela vägen, och så tror jag han hade käkat bromsolja sen jag va där sist, han ville verkligen inte gå framåt, min lilla gris <3 Sedan fixade vi i stallet och åkte hem. Jag fick skjuss hem för när vi stog i blinkljusen vid preem åkte bussen förbi oss, jag missade den precis! När jag kom hem så fikade jag lite och efter det har jag hjälpt mamma att fixa med bilder och så har jag snokat runt lite som vanligt. Nu blir det snart käk och sedan städning och pluggning om jag orkar. Förmodligen så kommer jag skriva i bloggen imorrn att det vart en dusch och sedan sängen eller datorn hela kvällen, så typiskt mig! Haha! Men see yaa!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards