Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 24 maj 2008

Av Denise Julietta - 24 maj 2008 20:48

Hejsan! Nu sitter jag här igen och idag har jag nikotinbrist så jag är arg som ett bi, fy fan! Ni som visste att jag skulle på Rod Steward undrar kanske varför jag skriver just nu, jag trodde faktiskt att jag hade andra saker att göra ikväll och jag kan inte en enda låt med honom så jag valde bort det, men just nu ser det ut som att jag också vart bortvald. Men vad gör det? Han är ju inte den sista artisten man får chansen att se och han är inte den jag har högst på min lista direkt.


Imorse vart jag väckt av min kära mor runt 9 tror jag, tog mig en shake till frukost och skulle gå och göra mig klar när toan precis vart upptagen, när den äntligen vart ledig så skulle jag kila dit igen, men tro inte på fan att mamma hann före och sedan vart det ett jävla liv på att jag inte va klar när mamma va det. Men hallå? Hur skulle det ha gått till? Aja, när jag va klar så åkte vi till sättna där det va test n' tune, alltså träning. Gick runt och kollade lite i depån med mamma och sedan satte sig hon och jag på läktaren ett tag. När vi kom tillbaka till depån så hejjade jag på pojkarna som tyckte att jag skulle komma och umgås med dom, så jag satte mig med dom och höll verkligen på att dö till deras humor! Verkligen inte likadan som min, men dom är endå roliga att lyssna på när dom dummar sig. Satt med dom i några timmar till och från och satt på läktaren med mamma ibland. Mamma va även tvungen att komma och sätta sig bredvid mig när jag rökte, varför? Jag sa åt henne att gå därifrån för att inte hon skulle se, men icke sa nicke så det va bara att släcka den, stackars mig. Träffade Elin och pratade med henne också, det va trevligt för det va så länge sedan sist. Vid 5 tror jag det va så åkte jag och mamma hemmåt, men en sväng in på Kvantum först och handlade grejjer tills imorrn. Ska till Diana och grilla på eftermiddagen/kvällen. Mamma gjorde pizza och när hon va klar så började jag med mina bakelser till henne som hon ska få imorrn på morsdag. Chokladbakelserna som vi gjorde på sista bagerilektionen, det är mumma det! Är nyss klara med dom och nu är klockan 21.00 så jag ska slå igång tv:n och se på finalen av eurovision song contest i brist på bättre. So long fuckers!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards