Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 30 maj 2008

Av Denise Julietta - 30 maj 2008 17:23

Hejsan! Finns det något tråkigare än att vänta på att man ska tvätta ur hårfärgen? Nej, det finns det inte, men man kan ju alltid fördriva tiden med att blogga lite åt er vänner. Idag har varit en riktigt skön dag, började med att jag fick sms från Mathias 7 imorse, men det ignorerade jag och somnade om. Vaknade nästa gång av att mamma kom in och frågade om jag inte skulle till skolan. Fel att fatta att jag hade sovmorgon? Klev upp efter att hon hade varit in och satte mig vid datorn och kollade när jag började. Insåg att jag hade lite halvbråttom så jag skyndade mig och sprang sedan till bussen. Mötte kicki utanför skolan och gick upp för att ha svenska. Gjorde i princip ingenting, surfade mest runt på bdb och massa annat tjaffs. Sedan drog jag med kicki på åkersvik för hon skulle skriva engelska prov. När hon va klar så skyndade vi oss till altinska bara för att väl där inse att vi började en kvart senare än vi trodde. Vi tyckte att vi behövde fika så vi smög in i metodköket och gjorde saft och kicki kilade upp till bageriet och smörade till sig bullar, och sedan överraskade vi klassen med fikat. Gott som tusan va det! Vi såg först på film på engelskan och sedan gjorde vi musiktävlingen, hur skönt är inte det på fredageftermiddag? Sedan tog jag och kicki bussen till birsta, först gick vi till skopunkten och jag köpte ett par skor, hittade inga fler, och kicki köpte 3 par. Sedan gick vi till busshållplatsen och tog bussen 3 hållplatser ner till BC, snygg vi är! Där så gick vi först på lindex och köpte hårfärg till mig och sedan till H&M där jag inte hittade det jag skulle ha, så vi gick till kicks där jag köpte fondation och en hårmask. Sedan kilade vi till bussen och åkte till stan. Jag åkte hem och har slängde i färgen i håret, nu är det bara typ 10 minuter kvar tills jag ska tvätta ur det och sen ser jag förmodligen väldigt fejkblond ut! Det vill jag inte så jag hoppas att den här månaden går fort så jag kan köpa färg och färga tillbaka till min riktiga blonda färg. Ska bli så skönt att se äkta ut igen, inte för att så många tror på att jag är blond på riktigt då men. Ikväll blir det dricka och förmodligen spela kubb med lite trevligt folk i grevebäcksparken, ska bli förjävla mysigt. Jag har beställt vin så det blir findricka ikväll, vin och fruktsoda det är gejjer det :) Nu ska jag kila vidare och kolla om det blir nå bra i håret. Vi syns på stan ikväll!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards