Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 25 maj 2008

Av Denise Julietta - 25 maj 2008 15:29

Skitbra låt! Det verkar vara årets It-thing att använda välkända sound i nya låtar, den jag la in för ett tag sedan är ju också en sån låt. Två av världens bästa rappare+ desination calibria= hett!

Av Denise Julietta - 25 maj 2008 15:02

Heej! Jag tänkte försöka fördriva tiden lite med att skriva blogg, har absolut ingenting att göra fram till strax före 5, då jag ska röra mig mot Diana för grillning. Det ska bli trevlans :) Men jag har inte en aning om vilka som ska dit, hehe! Kanske ska vara med mathias ikväll också, han skrev sms förut och frågade om vi skulle hitta på nåt, och det tackar man ju inte nej till :)


EVSC igår va ju värdelöst! Jag somnade när dom röstade för jag va så less! Dom låtar jag tyckte om gick det åt helvete för, fast iofs så fick ryssland ganska höga poäng av mig när jag satt och skrev efter varje låt. Men den va långt ifrån bäst! Men vad gör det mig, jag ser det ju endå bara på tv och njuter av det och stör mig på det, men nu när jag har nikotinbrist så stör jag mig på allt! Kan nån snäll jävel kasta hit en general? vi får hoppas på att diana har, annars vet jag någon som snällt får åka på macken åt mig :D say no more.. näfan, nu ska jag göra nåt mer vettigt, det här inlägget suger ju endå. bye


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards