Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 29 maj 2008

Av Denise Julietta - 29 maj 2008 22:32

Hejsan! Vilket underbart väder det har varit idag, är faktiskt lite besviken på mig själv att jag inte har varit ute mer. Dagen började med att jag inte orkade kliva upp när klockan ringde, varför händer det alltid på just torsdagar? Jag kom i alla fall upp till slut och i tid till skolan, imponerande. Hade gastronomi första lektionen och skulle göra nya rätter av klassiska svenska rätter, det är sånt jag vill lära mig! Vad skulle ni helst välja? Den klassiska stekt ströming med potatismos, skirat smör och lingonsylt eller Stekt ströming fylld med wasbi och löjrom med färsk potatis, honungsglacerad primörer och en sås med smak av champagne och löjrom. Jag skulle i alla fall välja den sistnämda, för det är mitt, sabbes och kickis recept. Efter det drog vi och käkade lunch, och pannkaka på skolan är verkligen ingen höjdare. Sedan fick vi springa till provet i projekt men kom endå fem minuter sent, men vad bryr det mig? Ingenting för jag hatar kärringen, retar mer än gärna upp henne igen, haha! Gick faktiskt rätt bra på provet med tanke på att hon inte hade lärt oss det som kom på provet, jävla kärring! Alla frågade även om samma saker, känner hon sig inte misslyckad som lärare borde ingen göra det! När vi va klar där så slutade vi, så jag gick ner på stan med sandra och mötte carro och danne men orkade inte gå i affärer med dom så jag satte mig med malin och robin och snackade. Sedan gick jag och malin ner till stan och jag insåg att jag hade missat min buss, så vi gick ner till ån där vi hittade sandra och carro så vi satt där och tog det lugnt innan alla gick åt varsitt håll. Jag åkte upp till stallet och tog en promenad med prinsen, det va så varmt att jag inte ville anstränga honom för mycket och jag själv hade inte orkat heller tror jag. Sedan så svampade jag av honom så han fick lite svalka från solen och sedan kom pappa och hämtade mig och skjussade hem mig. Jag orkade nämligen inte vänta på bussen i över en timme när jag va klar. Satt och häckade vid datorn när jag kom hem, käkade middag med mamma och sedan tog jag ett bad, MYSPYS! Gick ut och tog en cigg med tessi och snackade lite för ett tag sedan. Man måste ju uppdatera sig på vad som händer imellanåt. Kom in för ett tag sedan och nu ska jag gå och lägga mig och se på tv tills jag somnar, imorrn har jag bara 2 lektioner för jag är klar med näringslära kursen, skönt!! På kvällen vet jag inte vad som händer än, blir förmodligen till att umgås med folk, vi funderade på att sitta på södermalm. Men vi får se vad som händer, det brukar ju aldrig sluta som planerat i alla fall. Uppdaterar imorrn om jag är hinner. God natt!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards