Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 1 maj 2008

1/5

Av Denise Julietta - 1 maj 2008 21:24

Hejsan! Sedan jag bloggade sist så har jag varit i stallet, gick promenad med prinsen och snackade i telefon med selli. Inge pinsamt att höra vad man sa igår!? Jag ska fan aldrig mer dricka cider, blir ju helt sepe av det! Sedan longerade jag prinsen ett tag och körde lite NH. Hästfan trampade mig även på foten så det kändes som att den krossades! Han väger ju bara ca 600 kg skulle jag tro. Men jag är ju en viking, så jag sket i det och gick upp och pysslade om prinsen och sedan så fick jag för mig att jag skulle jobba ut mina aggresioner som vanligt när jag är bakis och började töma boxen på spån. Efter en kvart ville jag inge mer, men har man börjat med det så måste man sluta. Kämpade på ett tag innan jag satte mig och funderade i dörren, bästa stället jag någonsin suttit och funderat på tror jag, blev riktigt lugn, sedan gick jag in och gjorde det sista, tog bara 1½ timme den här gången, sist tog det över 2 timmar. Sedan kom pappa och hämtade mig och vi åkte hem och åt och efter maten så bastade jag och kerstin, premiär för mig. JÄVLAR va skönt det va! Jag kommer missbruka den där jag! Nu ska jag gå och kolla om tessi ringt så hörs vi imorgon förmodligen! Puss och Kram


Eva Eastwood- en sådan romeo. Bara en hint sådär.


Love/DeniseN

1/5

Av Denise Julietta - 1 maj 2008 10:04

Hejsan! Glöm det jag skrev om att det skulle bli en skitbra kväll. Även om jag va med skitbra folk så gick det åt helvete! Magnus och Myran kom och hämtade mig efter att jag hade käkat middag och så åkte vi till dom. Satt där ett tag och gjorde mig iordning och började dricka. Det vart lite struligt, något som jag inte tänker gå in på här, så jag och myran gick till hennes kompis och satt där och drack innan tessi kom och hämtade mig och vi åkte till tommy. Roligare hade det ju kunnat vara. Så jag och tessi drog och träffade gottarp ett tag, men det sög ju också så vi åkte till alnö och snackade med lite folk som bara surade. Hon skjussade ner mig till Max där jag träffade Myran och gick på toa och sedan åkte vi lite bil med hennes kompisar, en sväng på norra och lite i stan. Sedan skjussade dom hem mig och jag mådde inte särskillt bra. Höll på att däcka i sängen kändes det som. Jag fick ett litet utbrott i telefon som jag ångrar som fan idag, men jag kommer fan inte ihåg vad jag sa. Det är ju smart.


Jadu, idag vaknade man ju runt 8 och hela världen va helt sne i alla fall. Har legat och mått dåligt sen dess, men nu gav jag upp och satte mig här i hopp om att det skulle bli lite bättre. Tror fan det börjar bli det också. Nu ska jag ut och ta en rök och sedan försöka få i mig lite frukost så jag blir en människa igen. See yaa!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards