Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 3 maj 2008

3/5

Av Denise Julietta - 3 maj 2008 17:52

Hejsan! Igår vart det bara till att vara hemma, och fan va skönt det va! Snackade med lite folk på msn och sedan la jag mig och skulle se på film, men då hängde sig min dator så jag gav upp och la mig och kollade på sanningens ögonblick istället tills jag somnade.


Imorse så vaknade jag runt halv 12 och gick och käkade frukost. Då ringde ange så när jag va klar så åkte jag och hämtade henne och så åkte vi på grafströms först och sedan till stallet. Vi red rakt upp på berget och vilken unerbar utsikt det va! Sedan så gick vi och satte oss ett tag på en sten så hästarna fick vila sig lite. När vi skulle gå ner igen så hittade vi rakbanan bakom träden så vi red ut där och lät hästarna löpa lite. Sedan så hittade vi ett dike med mycket vatten där vi lät hästana gå ner och bada lite och dricka lite vatten. Hugur höll på att lägga sig ner med ange, inge panik hon fick! Sedan så vart det lite töltträning för ange och hugur och lite lydnadsträning för mig och prisen på vägen hem. Sedan så pysslade vi om hästarna och gjorde fint i stallet innan vi brummade hemåt. Sedan jag kom hem så har jag duschat och lärt mamma hur man tillagar sparris(!?) haha! Nu ska jag blåsa håret och sminka mig lite innan maten är klar. Ska nog bort till ange och bara jäsa ikväll. So long suckers!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards