Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 7 maj 2008

7/5

Av Denise Julietta - 7 maj 2008 23:05

Hejsan! Det vart en update som jag misstänkte. Sedan jag bloggade sist så åkte jag till pappa. Satte mig vid tvn och såg på the fog, men när jag hade sett halva klarade jag inte mer för jag får sån panik och blir ännu mera mörkrädd så jag tog med mig kenzo och gick ut och gick i en timme. Hann fundera rätt mycket, så jävla skönt att bara höra fågelkvitter, sina fotsteg och tankarna. Det blåste lite, annars var det helt underbart väder, klockan va runt 7 och endå så sken solen på mig, välbehövligt efter att ha varit instängd i köket hela dagen. När jag kom hem så satte jag mig vid datorn och jäste och sedan kollade jag på top model, äntligen åkte surfittan ut!! Jag har aldrig tyckt om henne. Jag insåg även att jag missade förra veckan, to bad! Sedan så såg jag på sex and the city, men gav upp eftersom det va så svårt att se på det och prata i telefon samtidigt. Så jag gick och fixade på mitt rum lite. Sedan slog vi vad om vem som duschade snabbast, och jag vann även! Jag skyndade mig inte ens, va till och med segare än vanligt. Haha! Killar är så sega :P


Nu sitter jag och väntar på att få svar om jag ska få besök eller inte, så jävla svårt att få ett vettigt ord ur killar alltså! Snart går jag och lägger mig och slår av telefonen, haha!


Sitter och poppar gammal musik nu, har ju typ ingen ny musik för jag kan inte tanka på den här datorn, det väcker gamla minnen. Vart gick allt så fel, och inte minst, vad va felet? Det är i alla fall musik som får mig att må bra, för jag ler när jag tänker på dig. När ska vi sluta med missförstånden? Aja, hoppas på en bra sommar med många nya bekantskaper och lika många roliga minnen som från tidigare somrar och inte lika många tråkiga minnen. Nu ska jag i alla fall gå och blåsa håret så jag ser ut som en människa imorgon, god natt!


Love/DeniseN

7/5

Av Denise Julietta - 7 maj 2008 15:47

Hejsan!! Jag orkar inte packa än, så det blir några rader medans jag samlar krafter.


Igår när jag hade bloggat så brummade jag moppe till ange och satt och pratade med henne och hennes mamma ett tag innan vi åkte upp till stallet och plockade upp anna på vägen. Vi tog en tur upp till travbanan, jag och ange höll på och dummade oss hela backen upp och typ stog på knä på hästryggen osv. Anna den stackaren fick leda katla sista biten för att hon skulle orka. Jag fick även lov att rida katla ett tag för att ens få henne att gå framåt, är man ponnyryttare i själen så finns det inte mycket som stoppar en i hästväg. Sedan så lullade vi runt uppe på den oändliga och underbart härliga körvägen i skogen. Badade lite med hästarna och hade kul. Jag och ange raceade lite med hästarna, jag fick prinsen att gå i ökad trav i form, vilken underbar känsla det va!! Varenda muskel i hela hästen arbetade och fort gick det! Sedan behövde vi inte mocka när vi kom tillbaka så vi åkte hem ganska så på en gång. Jag snackade i telefon med en snygging och anna sa att hon aldrig hade sett mig skratta så mycket någon gång, men den roliga humorn är svår att inte skratta åt! Sedan så tog jag moppen hem från granlo och duschade och gick och la mig och kollade på tv. Sedan när jag hade sovit ett tag så ringde det och jag låg och snackade i typ en timme innan vi sa god natt.


Idag så ville jag som vanligt inte kliva upp när klockan ringde så jag höll på att komma försent till skolan. Ringde och väckte en kompis också när jag gick från bussen, fan va kul det är att snacka med folk som är nyvakna! Sedan va det bara att gå ner och byta om och börja jobba. Va i kallköket idag, jag gjorde creme caramell, svingott! Doris gjorde våfflor och inkokt lax som jag gick och smaskade på hela dagen. Sedan vart det plankstek till lunch, mums!! Va en riktigt kul dag idag faktiskt, för vi va inga många i köket så man hade lagomt mycket att göra hela tiden och hade tid att sitta och lata sig en hel del också :) När jag slutade så gick jag och lämnade igen nå kläder åt mamma och åkte sedan hem. Har fikat med mamma och så sedan dess. Hon åker till turkiet ikväll, fy tusan va fusk! Nu ska jag packa ihop mina saker och flytta tillbaka till töva ett tag. Fan va det är jobbigt ibland med 2 ställen att bo på. Men mest är det väl iofs positivt men, kan åka till mamma när man är less på pappa och tvärt om :P Uppdaterar ikväll om det händer något kul. Heeeeej dåååå


Love/DeniseN

Av Denise Julietta - 7 maj 2008 15:04

Jani, min bror är då med om dom mest konstiga saker :P


http://www.st.nu/nyheter/lokalt.php?action=visa_artikel&id=728345

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards