Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 21 maj 2008

Av Denise Julietta - 21 maj 2008 23:36

Hejsan! Idag är en sån dag som man vill att alla dagar ska vara. Vill ni veta varför, I bet you want! Ja, det började i alla fall med att jag klev upp alledes för tidigt så jag hade massor av tid till att göra mig iordning, men höll endå på att missa bussen, va seg som en snigel i skallen. Åkte ner till skolan och stog och snackade med dom i köket tills vi började. Vi va bara 3 pers i serveringen idag så vi hade häcken full hela lunchen! Jag serverade nå jävla gubbar, och så va det en av dom som va allmänt spydig och kommenterade allt, så jag bad malin ta det bordet och när hon kom in i disken efter det så svor hon över dom hon med. Fy fan för sånna gäster! Resten av lunchen va riktigt rolig, det är kul när man jobbar med folk som också tycker om det. Åt fläskfilé till lunch och mådde ännu mer illa, om det nu är möjligt. Sedan vart det ett jävla tjaffs när vi räknade kassan, hur vi än räknade så vart det fel, tills åsa kom på att det saknades ett kvitto, som jag sedan hittade på golvet. När vi räknade det blev allt rätt och vi hade fått typ 117 kr i dricks, det är rätt nice! Efter skolan åkte jag hem och satt vid datorn ett tag innan jag gick och gjorde mig iordning och åkte ner till stan och träffade Mathias, gick upp till hans bror och satt där ett tag och snackade och så. Sedan gick vi ner på källarkrogen och åt middag och sedan till bion och köpte biljetter. Eftersom det va ett tag innan bion började så gick vi upp till lägenheten igen, den ligger alledes vid bion, och satt där och skrattade åt bönderna i bonde söker fru innan vi gick ner till bion igen. Vi såg på What happens in Vegas, sjukt rolig film! Men jag insåg hur värdelöst det är att se filmer på bio, visst det är stor bild och så, men vafan, man får ju inte prata med varandra! Jag kan inte vara tyst till en film ju! När den va slut så gick vi tillbaka till lägenheten och satt och snackade med mathias bror och hans tjej ett tag innan jag fick skjuss hem. Jag har verkligen haft en rolig kväll, tack för det :) Nu har jag nyss snackat med tessi ett tag om pojkar och helgen som va så nu är klockan 20 över 12 så jag ska ta och hoppa i sängen. Hoppas det är något vettigt program att somna till. Natti!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards