Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 23 maj 2008

Av Denise Julietta - 23 maj 2008 23:36

Hejsan igen! Det blev verkligen en slapp dag idag. När vi slutade gick jag och sandra en snabbis på olika körskolor för att se vilka dagar det finns handledarutbildning, men det verkar ju vara omöjligt att hitta en tid som passar mig, mamma och pappa samtidigt. Åkte hem med kvart i 1 och satte mig vid datorn ett tag innan jag slog igång en film och tvärslocknade i sängen. Vaknade av att mamma plingade på dörren och ville att jag skulle öppna, varför alltid när man sover?! La mig igen och såg klart på det innan jag såg att det va hästhoppning på tv så jag la mig och kikade på det istället tills jag blev hungrig och rastlös så jag vandrade imellan mitt rum och köket tills maten va klar. God mat fick jag, lax och ugnsgrönsaker, mums!


Åh, vad jag hatar att vara sjuk, får knapra alvedon för att ens orka med mig själv! Är sjukt svullen i näsa och hals och tror jag har feber. Hoppas det är bra igen tills måndag, bara jag som vet varför :D Nu ska jag tvätta bort sminket och köra ut mamma från mitt rum så jag får sova, god natt!


Love/DeniseN

Av Denise Julietta - 23 maj 2008 11:28

Tja! Sitter på skolan nu, har svenska men kan inte jobba för jag och Robin skulle gå ner på stan och intervjua någon som jobbar på restaurang, men han drog hem utan att säga till. Vilken skitunge! Hade prov nu på morgonen, kunde det inte imorse när jag pluggade, men klarade det i alla fall. Drog runt på stan och satt på charm ett tag på rasten förut, fan va skönt det är när det är helt folktomt nästan.


Undra vad man ska göra ikväll då, har ingen aning om vad jag ska göra. Ska till sättna imorgon med mamma, det är test n'tune där så vi får hoppas på att det är finväder. Blir ingen rod steward för mig som det verkar.


Men nu ska jag ta och kika runt lite till, alla är värsta inne i sitt arbete så jag ska försöka få det att se ut som att jag också är det. Skriver kanske ikväll om det är någon mening.


Love/DeniseN

Av Denise Julietta - 23 maj 2008 07:52

Sjukt skön låt! Jag verkligen älskar när dom gör nya låtar med den gamla musiken. Känner ni igen den här så är det musiken från Alice DJ- better of alone från 1999.

Av Denise Julietta - 23 maj 2008 00:42

Hejsan! Nu är klockan mycket för ett blogginlägg när man börjar 9.15 imorgonbitti och har prov som jag absolut inte kan, skärpning Denise! Min dag började ju som vanligt med att jag bara sket i telefonen som ringde och somnade om. Vaknade halv 9, den tiden jag igentligen skulle ha suttit på lektionen och börjat, av ett sms så jag flög upp ur sängen och åkte till skolan, kom dit klockan 9. Hade gastronomi och där gjorde vi något grupparbete, så jag hoppade in med sandra och amanda och skrev om mathistoria. Martin fick även damp på vissa i klassen för dom inte brydde sig, tack så mycket för att ni gjorde han sur innan vi redovisade. Men det blir väl bra endå. Sedan så hade vi projekt och företagande, och vi satt och va så sura på kärringen så vi bestämde oss för att vi skulle snacka lugnt och sansat med henne om hur vi tycker om kursen, men hon kan ju inte ta en diskution så det slutade i bråk och jag kallade henne för kärringjävel, tur att hon bara gick därifrån. Sedan hade vi betygsnack, och hon har ju sagt till mig att jag är IG varnad och så sa hon idag att jag ligger på VG/MVG nivå, men hur normalt är det då? Så jag kände mig faktiskt lite dum för att jag hade skällt på henne. Sedan så va det lunch, så vi gick och käkade på åkersvik, eller dom andra käkade och jag drack mitt pulver. Jag tänkte liksom gå ner i vikt, men träning är ju inte att tänka på nu känner jag med den förkylning som är på väg för min del! Sedan så gick vi till idrotten och spelade brännboll, faktiskt riktigt roligt, jag gjorde ett frivarv (!) sedan så satt vi bara och softade tills företagsekonomin började, där gjorde jag klart en uppgift och gjorde halvklart en annan så snart är jag helt klar! sedan så kutade jag ner på navet och tog bussen till stallet, anna hoppade på vid henne så vi satt och snackade om killar och grejjer, hon är ju 14 så nu ska jag lära henne allt jag kan, om vad man INTE ska göra, för hon ska fan inte göra om mina misstag, det ska jag se till! sedan så red jag och ange, och anna körde nästan ner till kovland, prinsen va en dröm att rida idag, fy fan vad jag är stolt över honom! fick åka med ange och hennes mamma till granlo så jag tog bussen därifrån hem. snackade med mathias på bussen och bestämde att han skulle komma hit, så när jag kom hem så va det bara till att plocka ihop på rummet lite fort, käka middag och hoppa i duschen innan han kom. vi åkte till hans farbror en sväng och lämnade lite grejjer och sedan åkte vi hit och kollade på film, såg heartbreak kid, rätt okej faktiskt men inte så man asgarvade. han åkte väl för några minuter sedan och nu ska jag lägga mig i sängen och hoppas på att jag kan provet imorgon. so long, good bye!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards