Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 5 maj 2008

Av Denise Julietta - 5 maj 2008 20:09

Eddie Meduza har gjort grymma låtar på engelska. Njut av denna underbara röst i mer normala texter <3 Inte för att jag inte tycker om vissa svenska låtar då, men det är mest bara bröl där :P

5/5

Av Denise Julietta - 5 maj 2008 20:01

Hejsan! Fett tråkig dag idag alltså!! Jag orkade inte gå på bilden imorse, har ju 2 till lektioner på mig, så jag segade på som fan imorse och åkte ner till stan när lektionen började. Träffade Carro, Kicki och Danne på första våningen och fastnade där med dom, Kicki och Carro drog efter ett tag så jag och danne satt kvar och väntade på att resten skulle sluta. När dom kom ner så gick jag med pojkarna på donken och sedan på EB games och spelade nå formel 1 spel och guitarr hero. Upptäckte också att jag hade mycket mer pengar kvar än jag trodde, nån som vill festa i helgen? Bara att ringa! Sedan drog vi på engelska lektion och jag hade nationella speaking med danne och catta, gick sämst!! Jag KAN snacka engelska, men inte när man ska snacka av sig själv och med en mikrofon framför sig, fy fan! Sedan satte vi oss i klassrummet och snackade tills det va handledartid, snackade om onsdag och lite strunt och sedan fick vi sluta. Jag gick med robin och danne till nån musikaffär för att fördriva tiden och sedan gick vi till navet och åkte hem. Väl hemma satt jag här ett tag och såg på ett avsnitt av OC, eller ett halv avsnitt. Sedan ringde mamma och sa att vi skulle åka dodgen, mycket det blev av med det då? Ner till stan och tog ut pengar, till chinabox och köpte mat och sedan hem. Helt värdelöst! Men god mat va det i alla fall! Sedan dess har jag suttit här och varit förbannad, hyffsat kass kväll! Jag ville till stan eller birsta, men det ville ingen annan. Så nu ska jag väl lägga mig i sängen och se på tv och sura över folk som snackar för mycket! Tjaaråå!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards