Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 26 maj 2008

Av Denise Julietta - 26 maj 2008 01:00

Tja Tja! Klockan är alledes för mycket, jag vet. Men jag kan inte sova! To much happyness! I alla fall så vaknade jag runt 9-10 imorse och mådde typ skit, hade migränkänning i flera timmar, men det sket jag i och duschade och fick skjuss av mamma till töva för att hämta moppen. Åkte ner till stan och mötte henne och köpte blomma till mormor innan jag åkte hem igen. Jag gjorde klart mina bakelser idag, men jag vettefan om någon kommer käka dom. Åkte ner till Diana vid strax före 5 och grillade med henne, trevligt trevligt. Vi rökte också vattenpipa för vi vart så sugna på det. Jag måste verkligen köpa ny tobak till min pipa! Vid halv 8 åkte jag ner till Mathias och vi gick på ica och köpte chips och dricka och grejjer, sällan han ska handla för en hel armé? Sedan gick vi upp till lägenheten igen och slog igång nån film, kommer inte på nu vilken bara för det. när den va slut så slog vi på "the eye" men då kom jocke och hans tjej hem och ville också se på film så vi slog igång "Bruce Den Alsmäktige" (?) istället. När den va slut så satt vi och snackade ett tag innan jag åkte hem. Har nästan lurat med Mathias till stallet imorrn också, haha. Jag hoppas han följer med för då ska jag fan ha upp han på hästen också :P Men det kan jag väl fortsätta dröma om. Nu ska jag gå och plugga och sova, natti!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards