Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 6 maj 2008

6/5

Av Denise Julietta - 6 maj 2008 15:35

Du är han som inte är något att ha, en sån som snackar och är charmig med som under ytan bara bryr sig om sig själv.


Jag är less idag! Det började redan igår, iofs men. Dagen på skolan har varit rätt okej i alla fall. Gick igenom inför provet på företagsekonomin och sedan åkte jag, sandra, doris och robin till birsta där vi käkade och jag handlade leggings. Och lite godis såklart, fan vilken gris jag är! Sedan så hade vi föreläsning om droger på krogen av en polis. Jävla kul va det, men han hade kunnat lägga upp det bättre, tycker jag som alltid. Han snackade så jävla mycket emot sig själv imellanåt så det va skrattretande. Jag har sökt jobb idag igen också, och jag hoppas verkligen jag får där!! Hon jag pratade med va skittrevlig och jag tog verkligen till max av min sociala kompetens. Får jag ett telefonsamtal eller ett mail där dom säger nej kommer jag seriöst lägga mig ner och gråta! Men allting går ju så bra just nu i mitt liv så jag kommer väl inte få nå jobb i sommar..


Nu ska jag käka lite medans jag väntar på att ange slutar, ska åka med henne till stallet sen. Blir full rulle där ikväll, jag som känner att jag hade behövt lite lugn och ro. Men alla förstår inte mitt behov av att vara ensam i stallet. Men jag kanske blir pigg och glad av tjejerna får man hoppas :) Om inte annat blir jag ju det av att hålla på med Prinsen i alla fall. Näfan, nu måste jag skynda mig att fixa lite käk. See ya!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards