Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Direktlänk till inlägg 26 november 2007

You look great! ;)

Av Denise Julietta - 26 november 2007 18:24

Hejsan!!


Ska jag dra en snabbis nu då?

I lördags så klev jag upp alledes för tidigt, jävla jobb som man blir morronpigg av!! dushade och gjorde mig klar och åkte med mamma ut till min morbror, min kusin fyllde 1 år... fikade där och snackade med släkten, jag höll på att dö när morfar drog fräckisar, haha! när vi åkte därifrån så svängde mamma och jag in på streetrulers lokalen en sväng och kollade om biggan behövde någon hjälp, men hon va nästan klar. så jag fick skjuss till syrran där vi sjöng lite ultrastar (singstar på datorn) och lagade middag och käkade.. sedan tog vi det lugnt och jag fick skjuss hem.. satt mest vid datorn och snackade skit om killar och annat med kicki :P senare fick en viss person verkligen förklara sig och jag vet inte om jag ska tro på den undanflykten! sorry dude.. fick massa sms av dennis som va full och surade på mig för att jag inte svarade :P förlåt älskling, men mina pengar va nästan slut.. sen ringde jocke och fyllesnackade en massa :P och tack för att du väckte mig, jag kunde inte somna om :/ somnade kanske runt 5 på morgonen..


igår så låg jag i sängen nästan hela dan och såg på andra avenyn.. satt och snackade med dennis och kicki ett tag och sedan la jag mig i sängen igen och kollade på tv.. tog ett bad också, och höll på att svimma när jag duschade av mig efter.. det va min jätteintressanta söndag, men hur ofta är söndagar intressanta?


Idag så va det praktik igen.. malin ringde strax efter 10 och va nyvaken, hon hade försovit sig.. när jag sa det till perra trodde han inte en sekund på mig! snacka om att genomskådad! men jag höll masken! jag hade 6 konferensluncher, så jag hade typ jättetråkigt hela dan utan malin.. sedan fick jag lägga på dukar i hela matsalen uppe.. det tog sin lilla tid! fick käka lunch typ vid 2, då höll jag på att hungra ihjäl för jag hade inte ätit någon frukost.. sedan gjorde jag klart med dukarna och snackade med perra lite innan jag fick gå hem.. gick ner till farmor för jag hade inte varit där något sen hon kom hem från sjukhuset, men jag har verkligen inte orkat innan! satt där i nästan 2 timmar tror jag, det va trevligt.. snackade om allt möjligt, fick höra om pensionärskärlek bland annat, lite sött men det vart för mycket med kommentaren "och jag skulle inte vilja sova i samma säng som han heller för den delen" haha! jag åkte hem runt halv 6 och har inte gjort så mycket sen dess.. haft lite roligt med en kompis på msn som trodde att han va milf hunter :P haha! idéer! nä, man kanske ska kolla om man ska käka nån midda! hej då..


Love/DeniseN

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise Julietta - 5 april 2010 18:03

Hej! Nu är jag tillbaka i bloggsfären! På ny adress dock:   http://denisejulietta.blogspot.com   Välkommen! ...

Av Denise Julietta - 3 december 2009 17:30

Hejsan! Nu sitter jag i töva och eldar igång i braskamin och i bastum samtidigt, så medans jag väntar på värme så tänkte jag underhålla er med några rader.   Den här veckan har jag tagit körkort, hurra till mig! :D Lyckades klara teoriprovet med ...

Av Denise Julietta - 30 november 2009 11:28

Hejsan! Jag är hemma hos mamma igen då för idag har jag haft teoriprov, vad hade jag att vara nervös över? Jag fick alla rätt! :D Cim skrev samtidigt som mig och hon klarade det också. Nu är det uppkörning på onsdag som återstår, och jag hoppas så in...

Av Denise Julietta - 24 november 2009 22:59

Hejsan! Jag tror jag orkar med ett inlägg här också innan jag går och knoppar. Doggybloggen lyckades få all min uppmärksamhet idag, men det vart ett yrt inlägg med samma saker som jag skrev sist, hmm.. Det jag hade tänkt skriva om däremot, det glömde...

Av Denise Julietta - 18 november 2009 18:32

Hejsan! Som vanligt är jag på besök hos mor när jag uppdaterar här. Väntar på tåget som går typ 20 över 8 til gnarp. Fan vad jag längtar efter pengar så jag kan köpa mig en dator och skaffa internet. Det är i alla fall prio ett i våra storartade plan...

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards