Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 18 november 2007

Av Denise Julietta - 18 november 2007 11:51

Igårkväll blev det ingenting annat än att ligga hemma och kolla på film.. shame, men man är pigg nu i alla fall, kan ju behövas nu när man ska jobba två veckor som servetris för första gången.. ska bli rätt intressant faktiskt..


Idag ville mamma att hon och jag ska åka och fotografera lite, men jag vet inte om jag orkar.. har inga bra skor för det här och pallar inte frysa! :P så lär ju ska ligga hemma och kolla på film hela dagen.. skulle vara rätt skönt att ta en promenad, men jag tycker inte om att ströva omkring här, skönare att gå i lugn och ro i töva! där möter man högst 2 pers på 5 km :P

 Äh, jag har ingenting att skriva just nu.. nu ska jag gå och kolla på tv..


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards