Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 29 november 2007

Av Denise Julietta - 29 november 2007 21:52

Jag insåg att jag inte har lagt in några musikvideor på ett bra tag, men har ju skrivit korta inlägg i bloggen också. idag blir det ingen video, det blir mer vad min dag har bestått av i musikväg.. måste bara säga att jag och peter stog och lyssnade på en frank sinatra låt jättelänge idag och funderade. vi måste ha sett jätteroliga ut, båda stog och kollade upp i taket, men jag tyckte den sög.. hatar jazz! :P


Jag har försökt hitta videon till petter ft. säkert- logiskt, men det verkar omöjligt, den är verkligen bra! refrängen i alla fall.


ikväll är det mest reggae som strömmar genom mina skjyssta creative högtalare, det som ligger i spelningslistan just nu är svensk reggae som governor andy, svenska akademin och kapten röd. men även lite annan mysmusik som eric clapton-tears in heaven, limp bizkit-behind blue eyes och christina aguilera- oh mother.. på vägen hem från stan var det mer trance som fick mig på bra humör t.ex cuba club- la cumbi, keke palmer- keep it movin' och cascada- what hurts the most.. nu får det vara bra, för nu blir det tv:n! hej då!

Av Denise Julietta - 29 november 2007 21:29

Hejsan!

Igår efter jag hade skrivit så drog jag och mamma ner på stan, hon kollade på en ny resväska, behöver en ny till londonresan. efter det så gick vi på charm och jag käkade en salami/brie macka som vanligt och mamma köpte en saffransskorpa som verkligen var jättegod! efter det så gick vi och kollade på kläder och inredningsaffärer innan vi gick ner till strumpan, både jag och mamma fick nålar, det gjorde inte alls så ont som jag trodde det skulle göra! det gjorde bara ont när han skulle vrida om nålarna och dra ut dom. när vi var klara där så gick jag med mamma in mot stan och hon tog bussen hem och jag satte mig och väntade på malin, och när hon kom så gick vi upp till aveny. det va lite yrt att jobba kväll när man är van att jobba dagar, men det gick bra! jobbade med jättehärliga människor! killen vickade mer på rumpan än jag sett någon tjej göra, men jag tycker han va jättehärlig! vi fick sluta runt 10, så då tog jag bussen hem och snackade lite med jocke i telefon.


Idag så va det bara till att dra sig ur sängen runt 8, och det ville jag verkligen inte! gjorde det i alla fall och åkte ner på stan och mötte malin och micka, som va jättefin i håret! sedan så gick jag och malin upp till aveny och jobbade, hade massor att göra, men vi var 7 stycken i servisen så det gick finemang. va en ny kille där idag, han kom från östersund och jag kunde inte låta bli att haka upp mig på hans "Ö" bara för att jag hört dom i alla dessa år och "tjaffsat" med dennis om vem som snackar finast, han eller jag. men peter, som han heter, och det rimmar jag vet, var jättetrevlig, (och jag hoppas han inte läser det här) och skitsnygg! efter jobbet drog jag och malin ner på stan ett tag innan hon tog timråbussen och ja tog plusbussen nästan hem till dörren. sedan dess har jag inte gjort mycket, softat här, kollar på andra avenyn, kollat på ncis och så har syrran och peran varit här och hälsat på.

Nu blir det snart kudden i alla fall, hoppas det är insider och att det är något bra ämne, för då kan jag slå igång det och somna, så sköönt! :) Godnatt folks!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards