Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 11 november 2007

Av Denise Julietta - 11 november 2007 15:19

Helluuuu!! :D


Nu sitter jag här igen! sällan va? :P idag vaknade jag skittidigt :( sov för mycket igår :P men känner mig överpigg just nu! måste vara för att snön kommit nu och det är ljusare ute, höstdeppet försvinner för mig när snön kommer.. sen så gör en person mig extra glad :) kom nyss hem, va ner på stan på hårmodell uttagning.. killen som tog ut oss tyckte jag hade för kort hår, så jag fick inte vara med imorrn.. men det va en frisör där som frågade om jag hade blivit uttagen, då sa jag nej, och så sa hon att hon kunde klippa mig om jag ville, så klockan 9 på fredag ska jag klippa mig :D fett skönt! hoppas hon vill färga håret på mig också ;) vi får se vi får se..


imorrn är det till att jobba igen, orkar inte!! :( men man kan ju inte skolka från jobbet som man kan från skolan när man inte orkar.. har aldrig haft så lite fritid som nu tror jag! som sagt, jag vill inte gå ur skolan! man har det förjävla bra i skolan, behöver inte stå upp hela dagarna och förstöra fötterna!


nu ska jag gå och göra mig ngn mat! har inte ätit mat riktigt på flera dagar, och nu när jag mår bättre så är jag hungrig! :P hejdå!!


Love/DeniseN

Av Denise Julietta - 11 november 2007 15:17

Fett skön låt!

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards