Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 9 november 2007

Av Denise Julietta - 9 november 2007 23:41

Allt gammalt blir nytt, även de hetaste musikstilarna, skön musik från armand van helden.. jag är festsugen! men tyvär kan jag inte ens stå på mina stackars fötter :(

Av Denise Julietta - 9 november 2007 17:53

Hejsan!! ;) nu är jag här igen.. känner mig riktigt duktig på att blogga nu :O haha! bara det inte försvinner idag igen!! nackdelen med bärbar dator, har an muspekaren på fel ställe och lägger handen på pekplattan försvinner allt man har skrivit, har inte hänt allt för få gånger :(


Men ja, vad har hänt sedan senast då? Jo, igår låg jag i sängen och kollade på tv en massa, och min telefon ringde mer än vanligt, fel att ringa på hemtelefon syster och mamma? men iofs, bra för mig, hade mobilen i sängen och hemtelefonen i hallen, och ville jag kliva upp? nääää!! sedan snackade jag med en sötnöt också ;) när det inte va nå bra på tv längre satte jag mig vid datorn och tankade hem musik, det blev sisådär en 50 nya låtar.. och det bara för att jag skulle bevisa på att jag är grymm på att hitta den senaste musiken ;) och då har jag bara gått igenom 3 charts, ska gå igenom ca 10 till :P hittade en del gobitar, men mycket skit också! tankade hem allt på norges och finlands dance-charts, dom har verkligen konstig musiksmak :P ronja rebel- love is all over me är verkligen ett hett tips om man gillar vocal trance ;) hmm, nu kommer jag komma in i en trance period igen, har mest bara lyssnat på rockabilly den senaste tiden för jag har inte orkat hålla mig uppdaterad med musik.. www.di.fm är en suverän webradio med många genrers för dom som gillar olika sorter av elektronisk musik ;) ett litet tips sådär ;) men vid typ halv 12 började jag känna att jag kanske borde gå och lägga mig eftersom jag kliver upp typ halv 7 på mornarna.. gick och la mig och läste ca. 1 kapitel i min bok som vanligt.. måste läsa ut den, för jag läser en till samtidigt, som inte är lika spännande men jag vill verkligen se hur det slutar! och sen har jag en till som ligger och väntar på att jag ska läsa den.. :P bokmal har jag varit hela mitt liv :P men inte fan har det hjälpt mig med fantasi :S sedan vill jag hitta boken som dom läste ur på p3 i sommras, den verkade ganska bra, hörde bara typ 4 avsnitt.. dicki harding eller ngt sånt hette den.. ja, men nu har ju ni kära läsare fått lära känna mig lite bättre, det där med att jag älskar att läsa kanske förklarar varför jag är rätt allmänbildad och har bra ordförråd, en sak jag inte fattar varför man stör sig på :S


Idag har jag varit på praktiken som vanligt.. gjort en massa jobbigt som vanligt- stekt, hackat och skurit.. mådde skitdåligt hela dan, pallade inte ens käka lunch, fast jag va så hungrig innan jag gick och satte mig.. fick sluta tidigare eftersom jag va tvungen att vara nere på skolan innan halv 4.. hade serveringskläderna där, behöver dom inte till veckan, men veckan efter det, och ska hinna tvätta dom också.. sedan missade jag bussen knappt, så jag gick ner till navet och tog bussen därifrån.. träffade magnus på bussen, han va med sandra och katarina och skulle till bredsand.. satt och snackade med han på vägen hem, trevligt, så länge sen vi sågs nu.. när jag kom hem så sa mamma hej till mig 2 ggr innan jag hörde henne, och så drog jag ur hörlurarna ur mobilen, då suckade hon bara över min musik :P så gick jag in på mitt rum och började poppa musik där istället.. va snäll jag är med mamma, jag visste att hon hade ont i huvudet :P satt här och kollade runt lite innan det va mat.. mamma kom in och berättade massa minnen för mig också, fattar inte vart det kom ifrån.. hehe! hon är söt mamma ;) sedan va det middag, tacos! tack mamma, för en gångs skull när jag är hemma :D när jag hade käkat så satte jag mig här igen.. nu ska jag kolla om jag hittar nå trevliga filmer, för snart börjar NCIS, min favvo! men det vet väl alla redan :P blir en soft hemmakväll ikväll, för jag kan inte stå på mina hälar!!!! gör skitont, får gå på tå för att det inte ska göra ont :P men fett festsugen är jag! synd bara att min sprit är i haga, hos kickis kille.. synd!! men det är ödet, har typ 100:- tills studiebidraget kommer igen... att jag pallar leva så jävla fattigt i flera månader bara för att jag ska kunna shoppa i london :S kommer säkert inte ens hitta ngt där, precis som i stockholm i somras, handlade nästan ingenting där heller :S men men, sparar jag inte kommer jag hata mig själv om jag hittar ngt där! men märks det att jag har skrivnojja eller? haha! har inget bättre för mig, måste skriva av mig lite :P meeen! nu ska jag göra annat! hej då!!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards