Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 8 november 2007

Av Denise Julietta - 8 november 2007 18:07

Meeeen daaaamp!! allt jag hade skrivit försvann :(får väl skriva om då :(


Idag så har jag varit på praktiken igen, gick bättre än dom andra dagarna i alla fall idag, somnade runt 10 igår, med smink och kläder på, illa! :P jag har skurit kött och hackat lök till förbannelsen idag tror jag.. och stekt en miljon pannkakor!! haha! diskarn där är fan läskig, han vill alltid att jag ska hjälpa han inne i diskrummet, fan att jag tänker vara där ensam med honom!! och idag skulle han dansa med mig också MY GOD! och idag hände det ngt! det kom in en kändis!! hihi, men jag kommer inte ihåg vad han heter :S han har varit med i rederiet, där jobbade han på båten, men jag kommer inte ihåg vad hans karaktär hette heller :S och så är han med i Beck- den japanska shungamålningen.. där spelar han den där gubben som bor med sin gamla mamma.. den som vet vad han heter kan ju få kommentera det ;)


När jag slutade jobba så åkte jag ner på stan, gick och tog ut pengar och sedan gick jag till altinska.. tänkte hämta mina serverings-byxor.. men jaaa, då va det stängt.. tydligen så stänger dom halv 4 där, och då slutar jag.. hur ska jag kunna hämta mina byxor då? :o jaja, får väl lösa det :P när jag va där så ringde en vän.. jag gick ner mot stan och väntade på honom, då mötte jag ange och elin, stog och snackade med dom ett tag och sedan kom min kompis :D sa hej då till tjejerna och gick ner till navet där min väns kompis skulle ta bussen hem.. sedan gick vi runt och försökte köpa cigg, det gick mindre bra.. så vi gick runt och kollade lite.. jag anmälde mig till hårmodell igen, men jag tror inte jag kommer bli den här gången heller.. jag har för kort hår verkar det som.. sedan gick vi ner till navet och min vän mötte sin kompis som va väääldigt nära på att kliva på fel buss :P illa hurru.. till min stora lycka så va han 18, vilket betydde att jag frågade om han kunde köpa snus åt mig.. tur för mig att han ville det!! :D lyckan var fullgjord! sedan gick vi till bussarna och jag tog bussen hem... har suttit här sedan dess.. nu ska jag gå och hämta melonhalvan som blev över igår när jag käkade och så ska jag lägga mig i sängen och kolla på min favvoserie- navy cis. KUNG!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards