Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 13 november 2007

Av Denise Julietta - 13 november 2007 17:58

Chanelle är skön :)

Av Denise Julietta - 13 november 2007 17:39

Hej igen då!

 Såg att det va i söndags jag skrev sist, vad har hänt då?? Ja, igår så åkte jag till jobbet som vanligt.. gick väl bra, sisådär som vanligt ungifär.. börjar få kläm på grejjerna där nu och johan ger mig mer och mer ansvar och jag klarar det också, jag blir alltid så nöjd när jag klarar ngt som jag inte trodde jag skulle klara :P när jag slutade gick jag och sminkade mig och shit innan jag åkte ner på stan oh träffade ett par kompisar, gick och köpte present till både pappa och kerstin.. sedan gick vi runt lite och hade trevligt.. sedan kom systeryster och mötte mig och hon köpte en present åt pappa.. sedan åkte vi ut till töva och käkade middag och umgicks lite.. sedan skjussade carro och per hem mig, och jag smart som jag är klev ur bilen och skulle springa in på toa, naturligtvis så RAMLADE jag! :@ syrran asgarvade, grannen skrattade lite diskret åt mig, och jag skrattade så jag höll på att kissa på mig :P fyyyy faaan! aja, sprang in och bytte om och kollade på tv och läste lite innan jag somnade..


Idag försov jag mig :O hade glömt att ställa väckarklockan, iofs typiskt  mig :P vaknade 10 över 8 och jag börjar 8 :P ringde och sa att jag skulle komma senare och det hörde mamma, så hon klev upp och skjussade mig så jag kom bara 40 minuter försent.. har stått vid stekbordet nästan heeela dan, fetaste hyn och känns som att man har feber nu då.. illa! fick sluta vid 3 för jag gjorde klart det jag skulle innan jag gick hem så fort.. ringde pappa och han kom och skjussade ner mig till stan.. träffade en kompis, som numera kommer att heta korven på grund av en rolig kommentar idag på stan :P vi gick runt lite och jag köpte en ny fondation, brun ögonpenna, som jag har saknat! och ett läppglans.. fick pengar av chefen idag, så nu känner jag mig rik :P det är rätt nice, fick pengar på praktiken.. han är så snäll min chef :D gick på stan till halv 5 typ, då vi tog varsinn buss hem.. jag har bara softat sen jag kom hem och har inga planer på att göra ngt annat heller.. nu ska jag gå och ta ett bad, fryser in i benmärgen! :/ hej då!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards