Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 27 november 2007

Av Denise Julietta - 27 november 2007 16:58

Hellu!


Nu sitter man är och är fett trött efter en dag på aveny, inte nog med att malin är hemma och är sjuk och mina kära handledare vill att jag ska göra så mycket som möjligt själv, det va grymt många och krångliga gäster idag! jag har fått sitta ner ca. 20 minuter på hela dagen! visserligen fick jag hjälp av perra, sofie och moa när det var som mest att göra, men sedan när skitjobbet va kvar så gick perra och sofie på möte och jag och moa hade ett berg med disk. vid halv 4 va vi äntligen klara, då hade vi jobbat konstant sedan klockan 12! sedan kom pappa och hämtade mig och skjussade hem mig eftersom mitt busskort inte verkar funka. sällan mina busskort inte funkar?! gud vad jag blir irriterad! jag och mamma gick på affären och nu sitter jag här och väntar på syrran, vi ska åka på BC (birsta city för er som inte hört det än) och köpa lite småsaker.


Jag ångrar att jag anförtrodde dig mina djupaste tankar, du förtjänar inte sanningen! Men en sanning ledde till en annan, och nu vet jag inte om jag kan lite på dig längre.. synd bara att du är för söt för att vara arg på :(


Måste kila nu, syrran är väl här snart! skriver ikväll kanske.

 Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards