Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 4 november 2007

Av Denise Julietta - 4 november 2007 23:14

Jag glömde skriva en sak! Idag när vi åkte hem såg vi en värsta läskig sak!!! Vi kom ju precis så att det så läskigt det bara kunde bli också! Vi kom från stan-hållet och precis innan kyrkogården i granlo kom det en man klädd i svart frack, med mask "zorro-mask" för ansiktet, men en spade i handen och haltade! fatta vad läskigt det såg ut! Det såg ut som en dödgrävar figur från sagor som handlar om förr i tiden! det är svårt att förklara hur läskigt det såg ut! sen pappa-nyfiken åkte förbi igen och ställde sig vid big boy.. sedan såg den där killen att vi kollade på honom så han gick och kollade på oss hela tiden och såg skitläskig ut! och vi i våran familj har lite livlig fantasi så vi ba "åh, tänk om det är någon som klivit upp ur graven" eller "shiet, han måste ha rymt från psyket" haha, vi va värsta rädd för honom! trodde han skulle komma emot oss och slå oss med spaden när han gick och kollade på oss :P


Men fan!! nu vart jag sådär mörkrädd som bara jag kan vara! jag glömde lås min dörr förut och då får jag fet nojjan! tror det gömmer sig någon i garaget som ska döda mig :P drömmde att det va en som stog med en yxa ovanför mig och högg den i mig häromnatten.. jag drömmer aldrig mardrömmar och jag va tvungen att tända lampan och inse att det bara va en drömm! :P men fan, nu ska jag ta mod till mig och släcka lampan i hallen och gå och lägga mig.. natti!

Av Denise Julietta - 4 november 2007 22:47

Hejsan! inte bloggat sen i fredags, men jag har inte orkat, eller haft tid.. I fredags blev det ingen utgång, kicki fixade ingen skjuss till stan.. tråkigt :/ men jag va så trött, så det gjorde mig inte så mycket.. somnade skittidigt, sällan?! jag har fan blivit kärring! haha!


Igår gick jag och kerstin ner till ridskolan och kollad på hopptävlingarna när jag vaknade.. hade varit kul att rida en häst man kan hoppa med känner jag när jag kollar på dom.. alla duktiga! när tävlingarna va slut så kom pappa och hämtade oss och vi åkte hem och jag duschade.. sen fick kerstin det hemska samtalet att brorshans och hans tjejs kompis va död.. :( känndes jättejobbigt när jag tänkte på tommy och petra, hur ska man bete sig när sin brors kompis tar livet av sig? kerstin och pappa for iväg och hämtade kitty, och sedan till tommy på sjukhuset... jag gjorde mig klar under tiden och när dom kom hem igen så åkte vi bort till rasåsgården där våran granne hade 50-års fest.. jag och micke hade rätt trevligt.. smög ner sprit i våra drickor :P jag åkte med totte ner till konsum en sväng och handlade cigg och snus.. och man ska inte be ngn som varken röker eller snusar att handla åt en.. fick en MJUKT (!) paket prince och general MINI (!) haha! vilket klantarshle! ;P men han va så go som skjussade mig så! :) vi hade ganska kul åt folk vi känner, snackade allmänt skit om alla och dummade oss :P sedan släppte han av mig på gården igen och åkte hem.. jag gick in och hämtade micke och vi gick ut och tog en efterlängtad cigg.. lite senare så tyckte jag att det va syns om kristoffer som satt ensam, han va ju i våran ålder, så jag sa åt micke att han skulle säga åt honom att han skulle följa med oss ut.. efter det satt vi och hade ganska trevligt och skämtade och dummade oss :P en granne till mig smög ner en cider i min väska, och det märkte inte jag! haha, alla andra märkte det! så när jag tog upp väskan och såg det så försökte jag dölja det, väldigt dåligt gjort.. så en annan granne satt och skrattade åt mig, för han visste att den låg där.. och han trodde inte på mig när jag försökte svära på att jag inte visste hur den hade hamnat där! :P så, vi gick ut och jag drack min cider och micke gjorde ett bra försök att lura en vuxen att han inte kunde röka och han bara hade testat.. SYND att jag också hade en cigg i handen så jag inte kunde ta hans också, så jag förstörde hela lögnen :P TUR att han den vuxna inte skulle tjalla ;P vi gick in igen och satt och snackade, jag smugglade ner en till cider i min väska och sedan dansade vi lite och härjade innan vi fick skjuss hem till micke.. där satt vi och drack cider och öl och poppade musik och kollade på filmer på youtube till klockan 3.. då fick dom följa med mig hem för jag trodde jag skulle bli attackerad av monster på dom 20 metrarna jag hade att gå hem :P så vi tog en rök utanför min dörr och micke berättade en massa snusk innan dom vände och gick hem igen och jag gick och la mig.. typ en halvtimme senare fick jag ett sms och så låg jag och smsade med den personen ett tag och sen sa han att jag skulle ringa, så det gjorde jag och vi snackade typ i en timme.. så klockan 4 halv 5 typ la vi på, men naturligtvis, då kunde jag inte somna om!! en massa tankar började spinna runt i mitt huvud och jag vart deppig... men somnade till slut i alla fall.. :)


Idag vaknade jag av att pappa körde igång centraldamsugaren som sitter vägg i vägg med mitt rum.. tack pappa! va ju bara till att kliva upp då, för vem kan sova i det oljudet!? fuck off alla som inte låter mig sova! :@ tog mig ett äpple och kollade igenom tidningen, stog inget kul så jag gick och satte mig vid datorn ett tag... har typ inte gjort så mycket kul idag.. suttit vid datorn, suttit framför tv:n, vart på affärn och till skönsberg en sväng.. käkade asgoda räkmackor som kerstin hade gjort ikväll också :D sedan började jag kolla på van veeteren, men kerstin kom in och satte sig så jag snackade med henne istället.. sedan kunde jag inte kolla på filmen igen så jag gick ut och tog en rök och ringde ange en snabbis.. sedan hamnade jag häör och skrev det långa onödiga inlägget :P men allt för mina få, men trogna bloggläsare ;) även om jag inte ens kan komma på vilka hälften är :P jaja, nu är jag trött och jag ska jobba imorrn! natti <3


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards