Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 22 november 2007

Av Denise Julietta - 22 november 2007 16:12

Hellu! :)

Nu sitter jag här igen och lyssnar på nån låt jag fick av martin igår, ganska bra faktiskt.. tror den är från 60-talet.. Vad har hänt idag då? Jo, imorse så ville jag inte kliva ur sängen, men är det praktik så är det, och det är ju så kul med malin, så jag klev upp och duschade och fixade mig.. va så seg så jag han inte platta håret :/ tog på mig ett diadem, och jag kan tala om att jag ser ut som en kärring, just därför jag inte använder diadem igentligen! men mitt hår är för kort för att göra ngt! :( sedan så skyndade jag mig ut till bussen, och nere i stan så kilade jag upp på jobbet och bytte om och då kom malin.. hon bytte om och sedan gick vi och började jobba.. vi hade bara 20 gäster idag, så vi har typ bara softat.. vikt servetter till förbannelsen! snyggaste va ju i alla fall när jag satt på diskvagnen och malin körde, och så tvärnitade hon och jag flög, jag skulle betala mycket för att få se det från sidan :P och när vi skulle lämna disken i köket så styrde jag vagnen fram och malin gasade bak, och jag höll på att ramla hela tiden och jag asgarvade, då skrattade helena och sa att det skrattet kände hon igen i alla fall :P åh, minnen!! vi va klara strax efter 2 och då fick vi gå hem :) vi gick och bytte om och traskade ner på stan, malin köpte ett par skor och vi kikade på kläder och så.. sedan fick jag med henne till haga och jag köpte snus, och sedan åkte vi ner till stan igen och tog varsin buss hem.. jag kom hem för ett tag sedan och har inte gjort ngt sen dess.. sitter och snackar med min älsklings dennis :) jag ska åka och hälsa på han så fort jag får pengar till det!! :) men nu ska jag kila, kanske uppdaterar ikväll om jag har tråkigt..


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards