Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 21 november 2007

Av Denise Julietta - 21 november 2007 22:38

Tjooosan! :)


Igår när jag hade skrivit så käkade vi middag och sedan åkte jag och mamma och pantade alla mina flaskor som stog på mitt rum som micke gett mig.. känndes fattigt, men har man inte pengar så har man inte :P haha! fick ihop över 200:- :) efter det åkte vi hem och hämtade upp micke och åkte till garaget, mamma skulle ha nå rostiga saker att göra ett blomsterarrangemang i :P efter det åkte vi hem och jag kollade på tv och pratade med dennis i pausen, hade lovat honom det :P men han va endå suris på mig för att han tyckte att jag kunde snacka med honom en timme till :P men jag va trött så jag gick och la mig och slog igång dom 2 första avsnitten av andra avenyn.. visste inte vad det va från början så jag kollade aldrig på det, men det blev mitt ständiga pausprogram, så jag bestämde mig att se från början.. somnade strax efter att andra avsnittet va slut..


Imorse vaknade jag av att mamma sprang omkring i hennes jävla träskor, vad det nu ska vara bra för.. och grannen borrade i väggen.. så jag va inte så jättesnäll mot mamma imorse, förlåt mamma! och så ringde pappa när jag va jättestressad, och va lika otrevlig mot honom.. can't help my bad morningbehaviour! malin ringde också när jag stog vid spegeln, hon hade ramlat och slagit i huvudet och kunde inte komma till aveny för hon skulle upp på akuten.. jag åkte ner på aveny och höll på att frysa ihjäl på vägen :/ när jag kom dit så hade jag inte så jättemycket att göra.. jag sorterade bestick som skulle ner i källaren, käkade lunch och åkte ner med allt i källaren och sedan fick jag sluta, fett nice.. :D jobbade mellan 10 och kvart över 12 och hade en halvtimmes rast.. ingen dålig dag det eller :P så när jag hade slutat så gick jag förbi kerstins jobb och snackade med henne en sväng innan jag gick ner på stan, köpte mig ett par jättesöta lila knästrumor och 2 nya nagellack.. åkte hem runt 2 och det kändes som klockan var 5.. käkade lite mat när jag kom hem och såg på några avsnitt av andra avenyn och målade mina naglar.. sedan skrev jag ett sms till jocke och frågade om han ville komma och spela buzz eftersom han säger att han är så grymm på frågesport.. han kom hit och jag utklassade han första omgången! sedan kom micke hem och så spelade han en omgång med oss, som han vann och jag kom tvåa och jocke kom sist.. synd för dig :P haha! sedan kollade vi på fotbollen, första gången jag har sett en hel landslagsmatch :P och självklart när ja kollar så vinner dom ju :D hehe! det gör giffarna dom få gångerna jag kollar också.. när matchen va slut kollade vi på fråga olle och sedan for han hem.. och nu har jag fikat lite och snackat med mamma och ska snart krypa ner i sängen om jag får för dennis eftersom jag har lovat att jag ska snacka med han ikväll :P min kära krambjörn som jag saknar som en idiot! Godnatt allihopa!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards