Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 17 november 2007

Av Denise Julietta - 17 november 2007 17:41

Sean kinston- me love, dagens musikberoende.. blir det den som pumpas ikväll också kanske? :D

Av Denise Julietta - 17 november 2007 17:33

Yeah, jag hatar tillvaron just nu.. mår illa- käkat för mycket godis, är less- ingen vill festa, förutom jag och kicki, är rastlös- ingenting händer!! FUCKED UP! kom nyss hem från birsta, har varit där med mamma och shoppat lite småstuff, va hyffsad rea på h&m, så jag köpte en guldkajal, nåå shimmer i den serien jag har massa stuff i, en skitcool hatt, som jag nog aldrig kommer att använda.. och det bara för 15:- fett nice :P sen köpte jag ett läppglans, en makeup svamp också och bodylotion också.. hittade en jacka jag ville ha, men jag hade 100 spänn för lite med mig.. synd! men mamma tyckte den va ful, sällan hon tycker min klädsmak är ful :P nu blir det till att försöka hitta ngn fest i denna skitstad- omöjligt! blir väl samma visa som vanligt, sitta i lägenheten och supa sig full och åka hem sedan :P haha! och om bara mamma kunde bli klar med maten någon gång skulle jag bli skitglad!! jag är fett hungrig just nu!


MEN SYND att jag är så jävla lättlurad! skiiit! haha!! och SYND att jag inte tänker skriva vad som hänt! :P I just loooove beeing så jävla yr som jag är nu! ingenting jag skriver hänger ihop, men ja, that's me! :P I feel like i'm drowning in the ocean, sjöng sean kingston just ur mina högtalare, så gulligt av han att bara sjunga för mig :P men neeeej! nu måste jag sluta, jah har för tråkigt för att blogga! LATER!


Love/DeniseN

Av Denise Julietta - 17 november 2007 11:07

Hejsan!! man blir ju deprimerad, och som om jag inte va det redan? jävla skitväder, jävla skitmänniskor, jävla skitallt! alla man bryr sig om och litar på vänder en ryggen och vinkar hej då innan dom försvinner.. men ja.. så fort jag tagit studenten säger jag HEJ DÅ och sticker antingen till stockholm, uppsala eller västkusten!


Jag kanske inte ska vända min insida utåt för mycket, man ska inte lita på folk, jag har lärt mig det den hårda vägen tyvär.. men fuck this shit!! jag orkar inte skriva en massa just nu känner jag.. har inte gjort ngt speciellt värt att skriva om heller.. jag såg på råttatoille och bottoms up igår.. två bra filmer :D somnade till wild hogs, så vet inte om den va bra eller inte.. :P


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards