Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 10 november 2007

Av Denise Julietta - 10 november 2007 23:51

Hej!! är igentligen för trött för att skriva.. men jag väntar på att csi ska börja, så so what!


Idag har jag verkligen inte gjort många knop! :P när jag klev upp satte jag mig vid datorn och sorterade om ALL musik på datorn, nu ligger dom verkligen i genre ordning.. ca. 1000 låtar som jag sorterade in i mappar :S palla? tydligen! haha! sedan så har jag sett på black beaty och pippi långstrump på tv:n :P västa flashbacksen från barndomen.. black beaty är den enda film jag någonsin grinat till :P den är så sorglig! somnade i sängen till pippi långstrump och mamma försökte få mig att gå till chinabox och köpa mat, men orkade jag det? nä!! så jag gick till pizzerian istället.. betydligt närmare! va dumt av mig att köpa mat igentligen, visste redan innan jag gick dit att jag inte skulle äta ngt.. och när jag kom hem så, mycket riktigt fick jag i mig ca. 10 tuggor, sedan va det bara att slänga.. verkligen bortkastade pengar! så jag har levt på 2 tortillabröd, lite taco chips, en halv chokladkaka och dricka idag.. känns fan som jag har åkt på ngn magsjuka som inte riktigt brytit ut än, mår så jävla illa och har ingen aptit! har sett på freaky friday nu på kvällen.. nu ska jag gå och lägga mig och sova mig frisk, fick ju inte sova för mamma förut :P


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards